Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-11 23:31:33 följande:
    Hu?Har läst i din gästbok och fattar inte vad jag inte håller med om... inget nytt sen jag tittade senast... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Nej, nån förstörde det roliga genom att anmäla inlägget och få det borttaget

Men det var nån som tyckte att jag kunde åka hem till Iran om jag ville diskutera krig här på FL eftersom FL är ett ställe att diskutera barn och barnlöshet på. Att jag inte har rätt att trycka ner de som tror på gud (vilket är sant) eftersom vi bor i Sverige och i Sverige har vi demokrati.

Hon hittade väl något gammalt inlägg och reagerade på det först nu. Ja, jag var väl ingen ängel, men men..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:33:06 följande:
    Bestraffningen i detta fallet innebär att jag hämtar två köksstolar, du böjer dig över den ena Vellan över den andra. Sen binder jag ett rep om din ena fot först och sen spänner jag repet runt benen på stolen och så binder jag änden i ditt andra ben. Sen binder jag fast ett rep om dina hanldeder som jag drar under stolen och fäster vänster hands rep med vänster fot och tvärrtom. Detta gäller både dig och Vellan.Sen får ni göra ett val.. vill ni bli bestraffade samtidigt, det vill säga få varannat rapp eller vill ni bli bestraffade en och en. Och vem av er ska börja i så fall? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Shit! Du skulle ju passa som bödel ju!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:33:39 följande:
    Sonen oxå? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Sonen och även girlsen! Alla kommer att få plats i min stora resväska. Jag kommer nog att knögla in min egen son också så han har några att leka med under restiden
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:35:16 följande:
    Det var inte vanlig missfall. Det var inte missfall som kom av sig själv. Det var inget fel på varken graviditetet eller barnet..........:(Jag tror inte nån har läst om hjärtfel och konsekvenserna med hjärtfel lika mycket som jag har gjort. Tror jag kan lika mycket om hjärtfel och vad som kan komma hända som en läkare. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte var för att hon totalförstördes.....Visst, jag kan säga att hon valde att gräva ner sig men fortfarande var jag orsaken till att hennes hjärta fick stryk. Jag har varit nära att kollapsa varje gång hon har gått igenom en hjärtoperation. Varje gång har jag haft skuldkänslor för all smärta hon gick/går igenom. Varje gång hon ligger inne för en operation önskar jag att jag kunde byta plats med henne men men............ Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ah vad svårt detta är!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:37:20 följande:
    Hehe... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men, håller du med henne? Svikers...

Då får jag väl gå och packa min lilla resväska och säga farväl till iallafall de som bryr sig lite om mig...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:37:30 följande:
    Men dom kan inte bara ta bort det utan att säga till dig först.Måste kolla en sak.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det tror jag att de kan eftersom det inlägget bröt mot FLs regler av nåt slag.

Men vad var ditt testinlägg om?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:38:27 följande:
    Ikväll ska jag städa och laga mat och baka nyttigt bröd. Vad ska ni göra ikväll? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Vara ledsen på dig för att du inte stödjade mig även om du inte håller med mig i sakfrågan.

Annars hade jag tänkt titta på film på Voddler, men det blir ju aldrig av att jag kommer härifrån. Det är för mycket action här!

Vadå nyttigt bröd? Vad ska du ha i?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:40:28 följande:
    ................Bara mamma som inte har skyllt allt på mig hittils. Pappa bad i och för sig ursäkt för nåt år sen och har försökt bygga upp relationen som det var innan.När det kommer till mamma och allt det som har hänt är jag en vrak. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Näe??

Brukar du och din mor prata om detta eller är det ett för känsligt ämne?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:43:44 följande:
    Lova att ta med mig....please, please. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vi gör som så att jag åker först och sen ordnar jag världens bästa tråddödarträff i min stora fina GÅRD på LANDET i en varm stat i USA. Grillparty och massor av dricka och sånt. Härligt va?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:44:23 följande:
    Vadå håller med henne? Jag tycker att situationen är rolig bara... att hon är så sen med att komma på att hon inte tycker om dig...Du vet att jag alltid håller med dig om allting! Puss!!! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Håller med mig om allting. Alrighty then . Låter finfint! Pusspuss! Kramkram!
Svar på tråden Tråddödare forts....