Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-12 23:50:27 följande:
    Hehe, han var ju så säker på att du har en kille på gång! Nått du har lust att berätta om kanske?
    Vadå hehe, du måste ju komma med en förklaring till det där du skrev till honom.

Killen som jag har nåt på gång med....*harkel*...*rodnar*...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:50:42 följande:
    Nice.. du är en sann vän du. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    True true och dito
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-12 23:54:11 följande:
    Nej, jag svarar inte Mandi mer... ångrade mig...Hej då på er! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Min lille jungfrukille, ska du lämna mig?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:00:00 följande:
    *suckar högt*Han (guds-gåva-till-kvinnan) skrev att du inte ville ha honom för att du hade någon annan på g. Då undrade jag, lurade du honom eller vem pratade du om? Förstår du nu eller ska jag tala l å n g s a m m a r e.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nääääääää, bara tydligareeee!!

Men sånt där vill jag inte outa direkt{#lang_emotions_innocent} 
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 00:01:06 följande:
    Måste jag förklara för dig menar du? Vad skrev jag då? Att hon den där Velour är fin? Ja men det är du ju och det kan jag förklara på så sätt att du är fin, söt, go, snäll (oftast), smart, rolig, ärlig, shall I proceed?
    Nej nej...jag vet ju redan att jag är allt det där, men det andra (eller första) du skrev, om vad ni har gemensamt. Jag kollade in hans gästbok och blev upp över öronen................förbannad!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-13 00:03:55 följande:
    Velour:Han är på väg hit. " Nu blev jag orolig så jag sätter mig i bilen och är där om 10min. Är orolig för dig "  skickade han nu. Gud, blir man total-knäpp när man blir religös? Shit.................. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah, nu har du en del att förklara Vad för religion har han bekännt sig till?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 00:06:00 följande:
    Ja, det kliar på båda ställena fattar du väl...... en mjuk kyss, en kyss som gör att allt annat runt omkring försvinner och vi svävar iväg tillsammans på ett moln av erotisk laddning, landar mjukt på sängen och somnar eftersom jag är kille och tröttnar snabbt.
    Men oj vad nytt...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:07:56 följande:
    Hahaha.. men det var ju inte länge sen han var här en kväll och härjade så.. hmmmm... ljuger du för mig, dig själv eller honom!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ingen{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:09:54 följande:
    Va!! Måste kolla.. säg till om jag ska slå någon åt dig! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Riv Sedek nu när du ändå är igång med naglar och fingrar på hans kropp! Det ska blöda och bilda ärr för evigt!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 00:11:24 följande:
    Din jättelilla megafjant!
    *harkel* Hörrudu, nån vill ha sex med dig *tittar uppåt*
Svar på tråden Tråddödare forts....