Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-13 01:48:15 följande:
    Mitt fel.. Sorry. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Som Fiona säger: Näver

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:03:13 följande:
    Och tuperat hår.. jag var inte heller så jättegammal då, men det var på 80-talet som man började sin resa mot självständigheten. Tillsammans med Ebba Grön, Imperiet och Thåström. Det var en låt vi alltid sjöng, men jag kommer inte ihåg vad den heter. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nu måste jag fråga dig, vad är tuperat hår?

Dessa artister lyssnade jag tyvärr inte på. För mig var pop och sånt. Kommer inte ens ihåg vad det var jag lyssnade på.

Jag kommer även ihåg hur besatt jag var av min NES (Nintendo)
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-13 02:07:07 följande:
    Nu måste jag fråga dig, vad är tuperat hår? Dessa artister lyssnade jag tyvärr inte på. För mig var pop och sånt. Kommer inte ens ihåg vad det var jag lyssnade på. Jag kommer även ihåg hur besatt jag var av min NES (Nintendo)
    Hahah, man kan väl inte säga att man ÄVEN kommer ihåg ditten och datten när man i föregående mening säger att man INTE KOMMER IHÅG ditten och datten
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:22:15 följande:
    littlebylittle.blogg.se/images/2006/kick2_115... typ Jag hade en period när jag gjorde revolt mot allt och alla, det var då jag lyssnade på den musiken. Sen blev det mer Madonna, Mickel Jackson mm. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Urk...nog fanns det tuperat hår alltid - överallt. Jag har alltid haft jättetjockt och flygigt hår så jag behövde aldrig tupera det. Det så ut så naturligt

Ja, Madonna och M.J. var ju de som man alltid lyssnade på. Allt annat var mest vid sidan om Tror jag att det var för jag kommer fortfarande inte ihåg{#lang_emotions_undecided}
  • Velour

Jaså, gjorde du revolt? Tja, vanlig tonårstrots. Eller?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:18:07 följande:
    Det enda som hörs Och den enda som stör Och det enda som egentligen lever I mitt nya hem I mitt nya liv Är det faktiskt hon som bestämmer Hon är moder dator Allas vår mor Den nya tidens centrala punkt Hon korrigerar ditt centrala system Så du passar in i tidens gång För på avstjälpningscentralen råder tystnad och full kontroll På avstjälpningscentralen spelar ingenting längre någon roll Den nya tiden kom ju så fort Mitt liv flimrar fort förbi på ett datakort Den totala makten Den totala kontrollen det totala totalitära Jag snyftar tyst jag får inte gråta Det skulle dom aldrig förlåta För på avstjälpningscentralen råder tystnad och full kontroll På avstjälpningscentralen spelar ingenting längre någon roll Den nya tiden kom ju så fort Mitt liv fladdrar fort förbi på ett datakort Mental, mental, mental istid För på avstjälpningscentralen råder tystnad och full kontroll På avstjälpningscentralen spelar ingenting längre någon roll Den nya tiden, den kom ju så fort Mitt liv fladdrar sakta förbi på ett datakort Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ångest!

Vilken låt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:38:43 följande:
    Det var nog lite värre än en vanlig tonårsrevolt, jag ville bli sedd, men det spelade ingen roll vad jag gjorde för det var ingen som såg mig ändå.. så jag försökte med allt.Men det snacket sparar vi till en annan dag. Nu måste jag gå och sova.. är så trött.Natti, sov så gott! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ajdå! Men det blev människa av dig iallafall {#lang_emotions_kiss} Skämt åsido, ja jag är intresserad av att ta del av din revolt
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:39:54 följande:
    Mental istid med Ebba Grön. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, då vet man det!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 02:45:17 följande:
    Natti vännen! *smiter iväg* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Godnatt sötis, sov så gott
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-13 03:10:57 följande:
    Jag får alltid det sista ordet... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Jaha, NU passar det sig att komma och slänga ur sig en kommentar. Men man kan inte vinna när motståndaren inte är här. Det bästa vore en riktig ordduell där båda är närvarande. DÅ kan man avgöra vem som egentligen får det sista ordet.
  • Velour

Men nu ska jag sova. Godnatt och tröttkramar

Svar på tråden Tråddödare forts....