Haha.. jo, fast jag är mer en tagare än en givare.. Men som sagt, jag känner andra som gärna skulle fostra honom. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Jaså??? Mig gick det bra att smiska men inte honom? *surar*
Haha.. att hota och att utföra är två helt skilda saker. Dig räcker det att hota så ger du dig, när det gäller fostran så räcker inte det. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Tyckte du att jag gav mig sist du hotade mig för att jag ville dra till US and A? Det slutade ju med att jag drog med dig och sonen till USA så du fick smiska mig där istället. Men du ville inte det utan tänkte köra med silent treatment
Att var med att piska honom menar du? Nej, det är bara kvinnor som är så elaka att de kan piska. Vi män slåss med nävarna... ni piskar och klöser och drar i håret... usch!!! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
Nope... men starkast...Men det är inget speciellt mot Sedek... allt luktar illa idag för att jag sov för länge... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...