Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-13 19:54:12 följande:
    Jag jag jag
    Idag bjuder jag på det *vänder huvudet så du kan ta tag i örat*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 19:56:26 följande:
    *s* vi få hålla koll på varandra i fortsättningen, fast jag tackade faktiskt nej till glass idag. (men mest för att det inte hade mjölkfri hemma och jag vågade inte testa den vanliga.) Men det har ju inte med saken att göra, det viktigaste är att jag sa nej. *drar lite i örat*
    Duktigt att du tackade nej.Men har du också svårt att låta bli alla godsaker generellt? 

Då får vi gå omkring och hålla i varandras öra hela tiden
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 19:57:20 följande:
    *slår bort sedeks hand*Det där är mitt jobb!
    Jag har ju två öron. Det ena är ditt och det andra är Sedeks
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:57:50 följande:
    Jag med, vi får dra varandra i öronen. Min mamma sade innan idag: Hur kommer det sig att man blir så jävla tjock om magen men ingen annanstans? Och mitt svar var ju direkt: Fråga inte mig, det är dina jäkla gener som jag ärvt Min lille kille kom på att hans snopp kan dingla och vifta idag!  Han ställde sig framför spegeln och gjorde typ helikoptern efter han hade badat
    Oh my Våra små skulle komma bra överens på den punkten iallafall. Min son satt och spelade TV-spel idag och mitt i allting säger han filosofierande: Jag kan snurra med snoppen..Hahahah!

Ja, jag undrar då det. Magen är det enda som sväller på min kropp. Ser ju gravid ut efter en måltid.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:59:13 följande:
    Nä nu ska jag natta Loppan och sen glo på Melodifestivalen och äta ännu mer onyttigheter Puss på er!
    Wiii! Ät istället för mig med

Kram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 19:59:34 följande:
    Åh tack, vad snällt av dig.*drar lite, och rodnar samtidigt*
    Om du blir tacksam för ett öra, hur tacksam blir du inte för andra kroppsdelar?{#lang_emotions_dreamer}

Nejnej för sjutton! Jag SKA inte börja igen!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 20:01:01 följande:
    Nja.. min mage är så konstig ibland så då jag knappt äta nånting som är onyttigt för jag får inte behålla det ändå. Har man då varit inne i en sån period ett tag så vänjer man sig..Men pms och chocklad, kan man överleva det annars?
    Bra mage du har. Ska vi byta?

Du, PMS och choklad? Jag åt 600 gram choklad på några dagar när jag hade PMS sist. Det räckte inte kände jag, men när jag såg min vikt på vågen tänkte att det nog får räcka trots allt.

Nu vet jag inte vad för sorts chokladmonster du är, men för mig var det mer än jag egentligen klarade av i vanliga fall.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 20:05:55 följande:
    Ska vila en stund (är så extremt trött ikväll) innan jag ska vara chaffis, gick med på det för att slippa följa med ut ikväll. Men vi ses senare om ni är här då. Vellan: Jag kommer tillbaka så försvinn inte för kvällen nu!
    Åh måste du också agera chaffis?

Jag ska försöka hålla mig kvar här, så vi ses nog sen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 20:07:11 följande:
    När det gäller dig blir jag tacksam för vilken kroppsdel det än är, och jag rodnar bara vid tanken på att dra dig lite i örat Det bästa man kan göra med en frestelse är att falla för den.
    Naaw. Jag hade egentligen en elak partypooping-kommentar, men låter bli. För tillfället. Eller egentligen hade jag två parypooparkommentarer...men men..Det är ju lördag så lite kul ska vi väl ha.

Men det beror på vad det är för frestelse. I mitt fall är det godsaker och då blir det det värsta jag kan göra, nämligen att falla för det vilket jag gjorde idag.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 20:14:56 följande:
    Att du har såna kommentarer på lager tvivlar jag aldrig en sekund på. Men jag ska försöka hålla min moral uppe ikväll, lovar. Dessutom så ska ni få slippa mig ett litet tag för jag ska äta nu.
    {#lang_emotions_innocent}

Bra, ta en kväll i taget. Man måste börja med små steg. Sen efter ett tag kan du lyckas hålla uppe moralen konstant

Bon apetit!
Svar på tråden Tråddödare forts....