Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

upyours skrev 2010-02-13 14:46:00 följande:
    Fan Velour vad du är känslig! Är det nåt fel med att man blir intresserad av dig eller? Dessutom om det nu får dig att må bättre så gillar inte Sedek dig ens. Han skrev att hans gemensamma intresse med mig var du för att han tänkte att du säkert skulle läsa i min gästbok. Han gillar att retas med dig för att han gillar när du reagerar, särskilt negativt hahahah! Jag känner till hans typ. De gillar att leka med tjejers känslor hahhah!Det finns två typer av kvinnor: de man sätter på och de man gifter sig med. Du är den senare typen och för det mesta tycker vi killar att ni är tråkiga och bara blir OK när vi själva har lekt av oss. Men Roses, ah! Jag läste vad hon skrev inatt om att få fem orgasmer. Damn!
    Herrejisses...Vad sjutton är det med dig egentligen? Såhär var du inte i början...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-13 20:53:37 följande:
    Säääääkert.... Fegis....Rädd att jag ska hoppa på dig o "bita" tillbaka..?
    Det tror jag att han är Mrs. Muscle Du ser ju inte lite stark ut!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-13 21:06:43 följande:
    Utan karl på gården så är jag ju tvungen att göra alla tunga sysslor själv...o då blir det så här.Sedan så hjälper väl mitt arbete till en hel del med...
    Ja precis! You go girl
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 22:05:42 följande:
    Haha.. du kan gärna få min mage om du vill, den är bara skit. Har tre magsår som vägrar läka,  har haft dom sen i somras, magkatarr, har en kronisk inflamation i tarmen och en massa divertiklar på tarmen.. Allt detta gör att kroppen inte tar till sig det järn som kroppen behöver så jag har en ständig blodbrist, nu fick jag järndropp i höstas (gick i 7 veckor 2 ggr i vecka) så nu ligger blodvärdet på 120. Men jag går 1 gång i månaden för att kolla blodvärdet, varannan månad gör jag gastroskopi för att kolla magsåren.. När jag kommer in i en "dålig" period så får jag inte behålla någon mat, det tar ca 30 minuter, en massa ont i magen och så är maten ute igen. Närjag kommer in i "riktigt dåliga perioder" får jag inte behålla varken mat eller drick, får feber och antagligen så får jag ligga på sjukhus (vilket jag vägrar) så jag få åka till sjukhuset varje dag för att få näringsdropp för att inte bli uttorkad. Sist jag var i en sån period så höll det på över 4 veckor, jag rasade en massa i vikt och hade ingen ork alls kvar.Så vill du byta, så gärna för mig.
    Men vännen..vilket dilemma! Tar du medicin för magen också?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 22:07:04 följande:
    Är det han som är Scratchys vän som du pratade om innan eller vad heter han?
    Jag har inget minne av att jag har pratat om honom tidigare, men jag skulle tveka att Scratchy skulle umgås med en sån som han
  • Velour

Jaha, ursäkta mig då! Kom jag in och förstörde eller??

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 22:37:46 följande:
    Tror inte det är något för mig, inte om det inte är någon jag känner.. men om det är någon jag känner och är attraherad av så why not. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Har Sedek varit i farten och snuskat sig igen? *suckar*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 22:57:52 följande:
    Det ser du väl att vi pratar om väldigt känsliga saker...Eller inte
    Ja eftersom ni pratar om icke-känsliga ämnen så är det väl OK att jag stiger in. Eller?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 22:58:21 följande:
    Fjant!
    Den som sa't han va't.
  • Velour

När jag skriver till dig Sedek, tänker jag ofta på det där fyllot på krogen som ville sätta sig och blev sur, men som tog hundra år på sig att röra på sig Det som var oslagbart just i den stunden var din min

Svar på tråden Tråddödare forts....