Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-13 08:55:11 följande:
    Och sluta kalla mig ........kvinna.........känner mig som pantertanterna ju......* morrar * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Heheh, hur känns det att bli förknippad med tanter?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 09:31:08 följande:
    Kolla mitt galleri, har lagt upp bilder från 80-talsfesten jag var på i höstas Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jag har sett dina fina bilder Helgrymma! Så, blir det Bollywoodtema snart?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-13 11:21:16 följande:
    Hua, ska ge mig ut i den "härliga" snöstormen som behagade att komma o hälsa på, hästarna vill ha sitt o snö ska skottas bort..blähäTrevlig helg till er alla Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Ta hand om dig! Kram och trevlig helg på dig också
  • Velour

Här ska det göras sysslor Irl. Ha det så gött!

• Velour

PS. Midka, ser att du är inloggad. Håller du på att läsa ikapp och ta igen allt "spännande" du missade inatt?

Kram på dig!

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-13 11:40:18 följande:
    Velour, ignorerade du mig?
    NEJ! Puss och kram och fjäsk!! Visste bara inte vad jag skulle skriva.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-13 12:08:22 följande:
    Hur kunde du gissa..... Nu har jag tänkt till lite....Tråddödarträff:Plats:1, Hyra en stuga en helg på östkusten2, Hyra en stuga en helg på västkusten3, Hemma hos mig4, FinlandsbåtTid:v 19 någon gång 13-16 maj (kristiflygare)v 23 11-13 juniVad sägs??
    Det låter OK med Finlandsbåten.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-13 12:32:03 följande:
    det slipper jag, det snöar! japp, ses kanske ikväll!
    Vad konstigt, det snöar hos mig med{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour

Åh, jag vill så gärna vara kvar här och tjöta med er eftersom jag inte ser er så ofta längre, särskilt inte på kvällarna då jag har som mest tid. Men jag kan inte för det hemska pluggandet alltid är i vägen (under dagen)!

Puss och kram på er!

• Velour

Ujuj vad jag har ätit idag. Kakor, sockerkakor, mat, frukt...Fasen, jag börjar bli odisciplinerad vad gäller mat igen. Nån som vill dra mig i örat? (det kan jag tro att ni gör med nöje )

Svar på tråden Tråddödare forts....