Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-13 23:27:20 följande:
    Ja, jag hade precis kommit på rätt humör och så skriver han på det sättet...Han måste verkligen lära sig hur man pratar med kvinnor
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 23:20:55 följande:
    Jo något distraherad kan man lugnt säga att jag blev... Du satt ju och höll tillbaka en massa skratt, sånt smittar av sig och jag kan inte gärna hålla tillbaka i en sådan situation!Nu loggar jag ut, ha en trevlig lördagskväll och hälsa alla med störd dygnsrytm som antagligen loggar på snart
    Jag undrar hur mycket surare han hade blivit om vi inte höll tillbaka på skratten..

De enda med störd dygnsrytm är jag, Mandi och ibland Scratchy så vi vinkar tillbaka till dig.

Kram och godnatt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-13 23:45:14 följande:
    För att Sedek luktar illa... så, där fick jag det sagt också... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Eeh...var luktade du på honom nånstans?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 23:47:01 följande:
    Ja, för tillfället.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ah för tillfället. Alltså avvaktar de för att ge annan sorts hjälp sen?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-13 23:47:02 följande:
    Han är fortfarande 27 och tolk. Men snart är han 28 och tolk.Han är fortfarande tillsammans med Camilla och de är så sockersöta tillsammans att man mår illa... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    ..och fortfarande hunk..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 23:50:21 följande:
    Japp.. vi får skicka honom på fostring. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Till dig. Där får han fostring så det räcker och lite till
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 00:07:44 följande:
    Vill du verkligen veta det? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag är alltid nyfiken
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 00:08:56 följande:
    Ja, eller när jag minska mina doser på "må-dåligt-pillerna" så kommer det att börja läka av sig själv. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad bra!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 00:09:51 följande:
    Fast jag är ju inte så mycket för just den biten men jag vet ju de som kan sånt oxå.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tänkte att du kunde smiska honom lite Ge honom mer än han tål. Det ska vara ett straff som han minns för resten av sitt liv. Och sen får vi se om han vågar ta ifrån en kvinnas moment igen!
Svar på tråden Tråddödare forts....