Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-14 02:15:12 följande:
    Klart det var bra igår när du skulle sova.. den kom väl efter du vaknade, med en man mellan benen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, synd att jag aldrig såg vem det var bara.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:15:57 följande:
    Jag är mesig och du är tuff? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Absolut inte (visste att du skulle tolka det så). Pratet handlade ju från början om att du inte skulle kunna ge nån smisk eller hur?
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-14 02:18:34 följande:
    Absolut inte (visste att du skulle tolka det så). Pratet handlade ju från början om att du inte skulle kunna ge nån smisk eller hur?
    Eller att du inte skulle kunna skrämma nån..Och då skrev jag att det bara är att börja känna sig agressiv och vara bestämd så kan man skrämmas.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:19:54 följande:
    Jag vet, jag vet..SEDEK!! Håll dig bort från Vellan när hon sover.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja det är allt fegt att träna mina lår när jag SOVER.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:22:06 följande:
    Mähh.. jag tolkade det inte negativ, om du trodde det. (fröken jag vet allt innan) Aha.. så du gillar att ge smisk. Men det var faktiskt länge sen vi pratade om det, jag har extremt dåligt minne.. särskilt nu. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Om vi ska prata i termer som ug och motsatsen (som bör vara ög?), så är jag motsatsen. Fast jag gör annat än ger smisk men det beöver vi inte dra upp öppet{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:24:24 följande:
    Du Tarzan me JaneDu ge smisk.. mig tar smisgDu arg.. mig fromDu hestig.. mig lugnDu skrämmande.. mig blir lätt skrämdosvosvsov Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men jag är ingen grabb heller. Resten stämmer nog rätt bra.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:25:25 följande:
    Jag försöker vara bestämd varje dag, mot min son.. men inte ens han går på det.. *känner mig tragisk* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du borde skickas till en sorts boot camp
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:26:26 följande:
    Ja.. men det bevisar ju en del om hur han är i sängen, om du inte ens märkt av att han var där. Har scratchy loggat ut utan att säga hej då? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Av det jag vet hittills är att han tar lååååååååång tid på sig att bli klar{#lang_emotions_tongue_out}

Scratchy blev kanske lite rädd för dig trots allt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:28:26 följande:
    ög som i övergiven. Du är dominant med andra ord, en domina. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Ok, då är jag en domina. Heter det alltså ug och domina? *helt nytt för mig*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:29:56 följande:
    är du inte? Varför sitter jag då här och prata med dig? Snacka om bortkastad tid.. *muttrar för mig själv* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Önsketänkande?
Svar på tråden Tråddödare forts....