Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 15:12:51 följande:
    Ja.... det var jag...Jag ser det som att det jag inte vet.... det lider jag inte av.Sen kan man alltid undra om inte allt till sist kommer fram.... Klarar han att tiga eller kommer han att få så dåligt samvete att han inte kommer hålla tyst... Är han beredd att ta chansen att inte upptäckas osv ,osv... Om han skulle råka göra ett snedsteg mår jag garanterat bättre av att inget veta. Är han notorisk tror jag att jag skulle upptäcka det till sist och då skulle jag inte gilla det.Det jag säger förutsätter att jag aldrig får veta något och hur stor är sannorlikheten till det? Jag skulle aldrig accepterar att han ljugit om/när jag får veta... Dubbelmoral?? Ja, kanske men allt beror på i slutändan...
    Att du inte skulle bry dig så länge du inte får veta det, bottnar det inte i att det ändå inte går att hindra någon från att vara otrogen?

Jag kommer ihåg min ex-man som "hotade" med att vara otrogen om jag inte ställde upp sexuellt på vissa saker. Då sa jag att "då får du vara otrogen om du vill. Jag tänker inte ge efter och gå med på saker som jag inte mår bra av för att behålla dig. Sen kan jag heller inte hindra dig om du vill vara otrogen. Älskar du mig, är du inte otrogen helt enkelt, men om blir otrogen mot mig nån dag, var åtminstone en man och berätta för mig så jag kan gå vidare med mitt liv".
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-14 15:34:33 följande:
    Meh...det fanns ju FLERA nummer 1000  GRATTIS i alla fall Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Shit, jag såg inte det förut. Men nu när jag kollade upp det så..Jävla FL!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 17:26:57 följande:
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fint
  • Velour

Maandiiii...hur går det med TVn? Står den kvar på samma ställe eller har du flyttat den till ditt rum?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:26:04 följande:
    Haha.. den står kvar på samma ställe. Var så trött när jag gick och la mig så jag orkade inte. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    FY på dig! Masa dig upp och släpa TVn till sovrummet NU!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:30:18 följande:
    Fan vad du är krävande.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad lite du tål!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:37:48 följande:
    Näää.. sonen får ha kvar den i sitt rum. Jag nöjer mig med mina böcker. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jahapp. Då var det avklarat.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:38:31 följande:
    Jag är gammal och trött.. *bjuder på den Scratchy* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Shit, då har jag fem år kvar innan jag går i pension! Fast iofs jätteskönt!
Svar på tråden Tråddödare forts....