Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-14 18:40:53 följande:
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
    Ok, intressant!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:46:38 följande:
    Sovit länge, duschat, diskat, suttit vid datorn, varit och handlat, hämtat sonen, lagat mat.. Så himla kul att var jag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det har hänt saker alltså. Jag har gjort mindre än det där
  • Velour

Jag måste kila iväg nu och ta hand om lillkillen som precis kom hem

Tjadå!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:47:50 följande:
    Pension! Syftar du på min ålder då eller vad? Jag är inte pensionär!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det var det jag förknippade med när du skrev att du är för gammal och för trött
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-14 18:49:56 följande:
    Velour gumman :)Nu har jag läst inlägget två gånger men jag förstod inte vart avundsjuka/svartsjuka kom in i bilden. Har för övrigt frågat mina killkompisar flera gånger varför jag inte kan han tjejkompisar men då får jag till svar " eee, skit i dom. du har ju oss " eller " Men räknas inte vi? " Det är ju inte det jag vill höra men längre än så har jag inte kommit. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka.

Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:51:45 följande:
    Det är lite jobbigt för jag ar vart så ambitiös så jag har satt fast alla sladdar på baksidan av det skåpet han har tvn på.. så då måste jag lossa dom.Sen är det skönt att han har tv i sitt rum, då kan man förpassa honom dit om han vill spela eller kolla på film när jag tittar på stora tvn. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, ja då förstår jag mer varför du inte vill flytta på den!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:52:59 följande:
    Haha.. vad har du gjort då? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ingenting faktiskt. Sovit, ätit och surfat på nätet. Men nyss duschade jag lillen! Det var nåt
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 18:58:11 följande:
    God afton!Nu har jag skickat "gåvor" till var och en. Eftersom jag är ny på detta har några fått utan kommentarer då jag klickat på enter av misstag.... Har ni inte fått har jag gort fel.. Jag gillar denna typ av dag på ett sätt men på ett sätt är det en jäkla balansgång att inte missa någon eller att säga fel till någon...
    Tack tack

Ja, jag skriver under på det (att försäkra sig om att man inte har glömt någon).
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 19:55:56 följande:
    Ooooohhhh  Djuupt! Men du kan ha rätt. Om man hittar en enkel lösning (ex avundsjuka) och inte tittar lite längre kommer man kanske aldrig till grunden i problemet och ger sig själv ingen chans att ändra sig (eller hitta bättre kamrater....).
    Presajsli!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 19:58:34 följande:
    Och blev duschad själv på köpet   ?  Vår lille har precis lagt sig efter ett långt bad, han är lite orolig eftersom han ska till dagis i morgon men det kommer gå bra!I övrigt har jag målat om ett bord (första strykningen), plockat lite och vikt tvätten.
    Min lille är heller inte så pigg på att gå till dagis, men (oftast) när han väl är där leker han och har kul. Många gånger har han till och med surat för att det var dags att gå hem. Egentligen har jag längtat till att han skulle sura för hemgång eftersom han rätt länge var antidagis

Brukar din son också sura på dig ibland för att han måste hem?

Så du är lite händig också? Nice! Vuxenpoäng till dig!
Svar på tråden Tråddödare forts....