Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-14 02:35:05 följande:
    Oooooo.. hur vet du det? Men låååååååååååååång tid är väl inte bra, lååååång tid är ok.. men det får inte blir för lååååååååååång tid. *ja, jag är trött.. erkänner* Då måste jag vara jävligt skrämmande.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Han bevisade det genom att be mig vänta en stund så han kunde sätta upp en bild på sig själv. Jag fick vänta över ett dygn Hann somna flera gånger också!

Ja, du måste vara sömnig oftare
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-14 02:37:34 följande:
    Blablablablabla... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    *Poff* and Scratchy appeared!
  • Velour

Kolla i mitt bildgalleri under "Starka bilder"...

• Velour

Vi kan väl åtminstone skriva tills vi nått 13000?

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-14 02:43:00 följande:
    Bara röken som saknas... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Eexakt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:45:29 följande:
    Om du inte är en slavinna, det beror ju på hur du ser på den du har under dig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det där får du förklara lite mer *nyfiken*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 02:47:26 följande:
    Mmmm.. kan du inte operera dig till man, så blir vi ihop och lever lyckliga alla våra dagar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    I wish babe, men jag gillar män lite för mycket för att göra så. Fast det finns ju alternativ som jag inte vill nämna{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour

Alltså, jag måste sova nu för jag känner att jag börjar bli för dåsig...

Mandi, ser fram emot att läsa om din förklaring imorgon.
    Scratchy, puss!

Kram o godnatt!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-14 04:50:38 följande:
    Inte sova än... här kommer humor:123an.tjosan.se/shithappens_relig.htmlFörresten rekommenderar jag att man lyssnar på discolåten September från 70-talet. Den livar verkligen upp i denna mörka och kalla tid. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Underbart!
  • Velour

Mandi,

jag ser fram emot dina förklaringar även om du förklarade lite ändå. Men det räckte inte

Svar på tråden Tråddödare forts....