Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-24 22:17:22 följande:
    Men du kan inte den... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Meh, nu talar vi bildligt här! Partypooper!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 22:18:58 följande:
    Vågar inte förklara nu när Fiona är här.. *tittar över axlen, känner mig iaktagen* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men Fiona har på sätt och vis erkänt att hon är lite pervo hon med
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:20:10 följande:
    Men grejen är att jag åt es stor portion med ris och kyckling i en god röra som jag uppfunnit själv (med massa god chili). Sen eftersom jag behöver gå upp i vikt tänkte jag äta två semlor som efterrätt. Men nu mår jag lite illa och har inte lyckats äta upp den sista fjärdedelen av semlan. Är det typiska symptom för vinterkräkis? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ja. Det är vinter och du känner dig illamående.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 22:20:52 följande:
    Det är ju hon som ska hålla i piskan när vi åker på kryssning. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad sexigt{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 22:21:01 följande:
    Tecknat är inget för mig, kör på med missionären, kläder, under täcket och släckt lampa tills någon säger ifrån.
    "Tills någon säger ifrån". Fick upp en bild på ett par som kopulerar och där mannen (givetvis) utbrister efter tre minuter: Jag är klar!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:23:03 följande:
    Det har väl varit uppenbart ganska länge... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Undrar vad du har tolkat som pervo från hennes sida tidigare
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 22:24:03 följande:
    Det är galna kosjukan, det förklara hans beteende.. han är galen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    {#lang_emotions_sealed}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:26:50 följande:
    What? Börjar det med att man kräks? Inte typ att man mår illa en halvtimma innan eller så? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ser väl ut såhär, fast 100 ggr mer Ingen förvarning eller nåt.

">

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:30:23 följande:
    Det mesta... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Pervo!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 22:31:36 följande:
    Oj, i måste verkligen vara likatänkande idag Internet på hotellet strular så jag har inte kunnat se nått de senaste sidorna... Hoppas det håller lite bättre nu.
    *high five igen*

Fast jag tänkte egentligen skriva att mannen utbrister: KLAR!

Är du på hotell? Var?
Svar på tråden Tråddödare forts....