Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-24 21:25:48 följande:
    Vellan: Var och shopapde idag, fick med mig lite roligt hem.. åhhhh, jag älskar det, nästan bättre än sex att shoppa. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Förstår precis vad du menar
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 21:26:31 följande:
    *high five* Det är ju det jag sakt hela tiden, vi är liktänkare.
    Det är lite sjukt egentligen...{#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 21:26:31 följande:
    *high five* Det är ju det jag sakt hela tiden, vi är liktänkare.
    Men SEDEK! Fy! Inte skriver man "sakt" Det stavas ju "sagt"! In i skamvrån!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:29:44 följande:
    Gör det? Då får du förklara för mig för jag fattar inte. Jag har nog blivit en liten skiftarbetare jag med. Inte minst, men liten... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Vad bra att det släppte. Nu kan vi alla andas ut..PHU! För inte vill man ha en tyken Scratchy efter sig.

Så du har krympt lite, eller vad?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:30:36 följande:
    Ska du piska honom nu? Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ja, han får ställa sig mot väggen med rumpan bar och jag ska piska lite med pekpinnen. Men av någon anledning känns det som att han skulle njuta av det istället. Har du nåt annat förslag?
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-24 21:33:55 följande:
    Nej, jag har inte slutat vara tyken...... ja, jag krympte för jag duschade för varmt... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Ska vi fortsätta att vara rädda då? Vad ska vi göra för att du ska bli glad igen?

Men krymper man inte av att duscha kallt istället?{#lang_emotions_undecided}
  • Velour

Vad roliga förklaringar det finns av ordet "tyken":

*Kaxig, men på ett göteborgskt sätt
    *Skitordig

Fast tydligen är "tyken" ett göteborgskt ord för uppkäftig. Så, nu vet jag ordets ursprung.

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-24 21:37:55 följande:
    Nä nu alltså! Jag missionerar, där går gränsen, helst med kläderna på och endast när man ska ha barn.
    Hur gör man barn med kläderna på? Eller menar du att man ska ha kläder på men att just könsorganen ska vara nakna? Ska man också ha helt släckt och helst inte prata med varanda under samlaget? Och att man sen när man är klar lägger sig på varsin säng i varsitt rum?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 21:38:03 följande:
    Knyt ett rep runt pungen med en vikt i andra änden.. Stoppa en butplugg i röven på honom.Finns många saker han nog (inte) skulle gilla. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    *no comments on that one*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-24 21:39:17 följande:
    Vi får skramla ihop till en polska.. som kan "diska" åt honom, så blir han nog glad igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Är det Scratchy vi talar om tror jag att han lätt skulle kunna övertala en polska att göra jobbet gratis

Nä, jag tror att det finns något roligare vi kan göra för att muntra upp grabben!
Svar på tråden Tråddödare forts....