Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-07 18:24:08 följande:
    Tant Ena aziz måste logga ut så jag hinner laga mat. Hoppas du mår nåt bättre och RING killen och få hem honom till dig. FATTAR DU? Puss & Kram Jfsebastian & Mandi : Jag har inte glömt bort er. Hoppas allt väl med er. Ha en fortsat trevlig kväll och Mandi se till och krya på dig snart. Kram.
    Meh, degraderade du mig igen? Attans!

Du, killen antog förslaget om att plugga ihop. Det gjorde han igår men jag glömde säga det till dig

Jag mår bra nu. Tack så mycket vännen! Det har varit jättekul

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 19:24:20 följande:
    Jag är SÅ nöjd Nu har jag tatueringen för höger vad klar (har byggt på lite på den jag skulle ha från början), den som ska sitta på vä vad får vara som den är, har även ritat klart en tatuering som ska sitta på höger överarm och en till vänster överarm... YAY Nu är bara den lååååååånga väntan tills alla sitter där de ska -Om en månad ungefär ska hö vad göras, anledningen till att det inte gick att ta tidigare är för att tatueraren ska flytta...men jag hoppas att alla dessa kan hinnas med innan sommaren "hoppashoppashoppashoppas"Så, vad händer här...?  
    Jippiii, vad snyggt det kommer att bli.

Här är det lugnt
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 19:53:49 följande:
    God kväll på er!Idag har vi suttit ute i solen med en liten glywine, oliver och chips.... Attans mysigt!!Hur ahr ni haft det?
    Wow, vad mysigt{#lang_emotions_sunny}

Här har det varit OK. Min killkompis antog förslaget att plugga ihop med mig. Yay!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 19:53:54 följande:
    Jag hoppas att det kommer bli snyggt i alla fall Men jag är sjukt nöjd med ritningarna i alla fall
    Med tanke på hur vackra dina tatueringar är så tvekar jag inte en sekund på hur fin de andra kommer att bli
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-07 20:03:53 följande:
     Tack Skulle gärna visa bilderna men jag tänker hålla på dem tills jag kan fota färdiga resultat.Kan säga så här mycket, den högra överarmstatueringen är gjord med huvudet av 3 olika sorters djur (ej drake faktiskt) som speglar min personlighet, precis som de andra tatueringarna jag har så kommer denna bestå av svart mönster som formas till djurhuvuderna lite i form av en totempåle ungefär Den vänstra överarmstatueringen består av svart mönster som bildar en blomma, ett hjärta och en fågel...Har bestämt mig för att hålla mig till svart för bastatueringarna men jag har 2 färgtatueringar som jag är bra sugen på som OM dom kommer bli av kommer hamna på ryggen på varsin sida av den jag har där
    Häftigt, men de som ska vara i färg ska nån annan göra va? Med tanke på att den tatuerare du har nu endast kör svart?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-07 20:32:13 följande:
    Gonatt på er!Ska fixa lite Irl och sen är det sängen!!
    Ok, godnatt och sov så gott.

Kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-07 20:40:31 följande:
    Var tvungen att handla alvedon och nässpray innan affären stängde.. det är så skönt nu när man kan köpa sånt i vanliga affärer som har öppet lite mer när jag kommer på att jag behöver sånt.
    Det har jag ännu inte vant mig vid, men jag tycker att det var ett jättebra initiativ
  • Velour
    Harlow skrev 2010-03-07 20:56:09 följande:
    Tutteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee
    Yaaaaaaaaaaaaaaay!
Svar på tråden Tråddödare forts....