Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-07 18:01:48 följande:
    ÄGER du en TV hemma Velour? Han heter Adrian Pasdar och spelar Nathan i Serien ( heroes ). Pluggandet har satt sina spår ser jag.
    Ah, en TV...har nästan glömt bort vad det var.

Men jag tittar inte på serier! Fast kul att en iranier får vara med och spela också. Det är sällsynt i Hollywood (för det är väl en amerikansk serie?)
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:04:08 följande:
    * Tar fram ansiktet så tant Velour kan ge mig en puss på kinden *
    Så du har uppgraderat mig från tant Ena till tant Velour? Du är iaf nästan på rätt väg

Puss!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:09:34 följande:
     Hon spelade i J.A.G ( På heder och samvete )
    Jo, jag vet vem du menar. I ett avsnitt pratade hon persiska med några som spelade iranska terrorister
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:10:56 följande:
    Ska ge dig mikrofon så du kan skrika ut i Linköping också tant Velour?
    Oups!

Om du vill kan jag anmäla mitt inlägg så det blir borttaget. Ingen fara vännen. Förlåt, det var oeftertänksamt!
  • Velour

Jag anmälde mitt inlägg och hoppas nu att ärendet behandlas snabbt

Kram? Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

• Velour

När man råkar outa nåns namn eller åtminstone ge hintar så alla kan gissa sig till nåns namn, kalls det "att göra en Sedek" Han råkade skriva ut mitt namn i tråden en gång.

Så, nyss gjorde jag en Sedek

• Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:15:46 följande:
    Det är Ok. Dom som känner mig har redan gissat vem jag är så det är okej. Ingen panik. Letade efter Golshifteh Farahanis bild. Det var därför det tog tid att svara dig.
    Hmm...var det hon som var med i filmen Crash?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:18:28 följande:
    Ingen panik. Här har jag lagt tid på att få dig på bättre humör så du glömmer ångesten....Allt från javadi raghs......fräck liten gumma......persisk bröllop......erotiska scener.......nakna mäns kropp.......Så det där ska inte få förstöra allt. * Tar tag i Velour och ger henne en stor ------ *
    Du lyckades jävligt bra kan jag säga

Det där förstör ingenting, jag lovar

"ger henne en stor........kladdkaka!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 18:21:03 följande:
    Nopp, Iran "lånade" ut henne så hon fick spela mot Leonardo Dicaprio i filmen body of lies. * Känner mig som Tony i NCIS med alla mina film-kunskaper. * Hehe
    Just ja!! Men den filmen har jag inte sett ännu, tyvärr. Du är duktig på persiska skådisar du
  • Velour
    jfsebastian skrev 2010-03-07 18:21:29 följande:
    Artig - bitches?Nä sköna höna rimmar ! bättre.Jag har varit hemma hos min kärlek, å så jobbat idag.Har tagit igen den förlorade tiden i zoroasterna begravningstråd med 9! inlägg.Jag boorde bli hederszoroast eller något. Få nycklarna till Persepolis eller något litet tecken på tacksamhet.

Du har varit flitig alltså, hunnit med kärleken, jobbat och försvarat zoroastrismen. Ja, du ska ha ett stort tack!

TACK!

Svar på tråden Tråddödare forts....