Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-11 22:00:13 följande:
    Hmm....Äter du upp så snabb så börjar jag nästan tycka det är synd att jag inte är en kille. Ni andra kan ignonera mina inlägg till Velour. Nån gång får det ju va den första. ;)Går iväg och hämtar spriten.....lägger Velour sakta ner på sängen...smeker hennes hår, kinder, halsen...gpr ner via bröstlinjen ner till magen där får hon en puss.......tar upp spritflaskan och häller det på henne via halsen ner till bröstlinjen samtidigt som jag.........................................
    Av någon anledning känns det fortfarande lite sorgligt..men fortsätt gärna{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:03:52 följande:
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...
    Hur kändes det då?

Men åt du väldigt mycket mat? Då menar jag om du åt mer än i ditt normala tillstånd.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:05:10 följande:
    Eftersom mannen min är en rumpkille så har jag ju märkt att han gillar det Och eftersom jag själv gillar bröst så är jag också nöjd Men om man kunde komma runt det där med "volangen" som en kompis kallar det, när hullet hänger övder byxkanten runtom, så hade jag varit supernöjd Vem faan bestämde att byxor skulle sluta halvvägs upp till naveln och skära in i fettet?!
    Hahah, volangen..

Men du skrev ju själv för ett tag sedan att du var nöjd med dina "trivselkilon". Och på de bilder jag sett av dig ser du ju jättefin ut
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:06:03 följande:
    Velour: Fortsätter jag så här så måste jag väcka gubben när jag är klar här och då kommer ingen av oss att kunna vakna imorgon.
    Det gör inget. Det finns ju nåt som heter "fantasi". Och fantasi har jag gott om

Men tack för att du försökte och kom halvvägs iaf{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:08:11 följande:
    Jojo, men man kan ju alltid önska sig förbättringar Magen är det som retar mig just nu, imorgon kan det vara frisyren eller nåt
    Skönt att det är övergående irritation. Min bukirritation är konstant
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:12:52 följande:
    Grejen var att jag slutade röka bägge gångerna så fort jag plussade och då åt jag som en gris varje gång jag blev sugen på cigaretter. Jag rökte inte en enda under graviditetet däremot fyllde jag "tomrummet" med godis, mat, choklad, glass ja allt som går att äta. När jag var gravid brydde jag mig inte om vad folk sa egentligen. Alla runtomkring mig tyckte jag var jättesöt så jag brydde mig inte om främlingars kommentarer. Kände mig som en liten bortskämd princessa när jag var gravid. Vart jag än blev bjuden blev jag behandlad som en liten porslin-blomma som alla var rädda om att inte gå sönder. Hade det inte varit för barnet man fick och dom kilona man gick upp så hade jag gärna blivit gravid en gång till. Men sen efter förlossningen då kunde en liten kommentar om min vikt m.m få mig att må skit. Rent av skit. Det var mest det som fick mig att gå ner diciplinerad. Folks kommentarer kunde få mig att brista nåt enormt.
    Ah, så det var abstinensbesväret som ökade aptiten...Då förstår jag, men bra att du ändå njöt av allt gott du åt.

På sätt och vis var väl kommentarerna till din nytta då eftersom de fick dig att gå ner i vikt. Men du är väl inte känslig för vikt och sånt i dagens läge?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:15:48 följande:
    Shit vad vi skrivit idag
    Men titta..redan 19000.

Grattis
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:18:16 följande:
    Kommer ihåg en gång när jag var inne i kappahl och skulle köpa jeans ( Jag älskar jeans. )och då tog jag hjälp av en som jobbade där och frågade om jeansen satt okej. Hon vände på mig ett par gånger utan att säga nåt och då kände jag hur ångesten växte i mig. När hon bad mig vända mig en gång så hon kunde kolla hur det satt bakifrån då kunde jag inte hålla mig...satt i provrummet och grät som en liten barnunge. Efter det bestämde jag mig för att gå ner alla kilona innan jag fick lov att köpa kläder.
    Illa. Förstår att du kände dig sorgsen pga vikten.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:22:21 följande:
    Du vet ju hur iranier är. Går jag hem till nån där det finns gamlingar får jag alltid höra " Men ät lite till. Du är ju bara ben & skinn ". Två av killarna kallar mig för tandpetare. Får höra ibland att mina bröst är "getingsting" ( stavas det så? ) m.m. Det kan kännas ibland.  
    Yep, jag känner till det där om att tvingas äta, men jag åt bara tills jag blev mätt. Fick inte ökad aptit förrän i slutet av graviditeten. Då fick jag även stort sug efter choklad.

Getingsting? Inte enligt bilderna på dig. Hur stora ska de vara för att de ska bli nöjda? Såhär eller:

Svar på tråden Tråddödare forts....