Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Nä, nu har jag irriterat Scratchy färdigt genom att kommentera allt som var skrivet de senaste sjutton åren. Nu ska denna sjukling äta lite mat och dricka kaffe! Hasta la pasta!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-30 20:15:00 följande:
    Nån tog tydligen illa upp av att nån annan tyckte att iranska kvinnor var de vackraste i världen och så började nån idiot försöka klanka ner på iranska kvinnor för det. Men jag kommenterade det. Varför är du på dåligt humör? Vad har hänt?
    Inget särskilt, är förkyld och lyckas bli provocerad av både min sambo OCH min lille son varpå jag beter mig som en idiot och skriker och gapar på både honom och mannen. PMS? Maybe... Jobbigt - JA!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-30 21:13:51 följande:
    Oj, det hade jag aldrig kunnat tänka om dig (att du skulle kunna bli arg öht). Men PMS är mäktig! Hoppas det släpper och att du mår bättre
    Jo, jag kan bli riktigt dum ibland, väser och fräser och höjer rösten i onödan. Lönt att göra mot en knappt tvåårig kille som bara garvar och tycker att mamma är roligare och roligare ju argare hon blir. Och sambon blir bara skitsur och helt tyst och går och surar i timtal vilket provocerar mig ännu mer *suck*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-30 21:21:41 följande:
    Ja, titta bara på Scratchy.
    Då förstår jag
    Scratchy skrev 2010-01-30 21:22:25 följande:
    Jag har ju funderingar på att doktorera men har inte kommit på ämne. Men nu vet jag. PMS-konflikter. Den outforskade delen av konfliktlösning... (eller konfliktskapande...)
    Har aldrig varit tillsammans med en tjej som blir åtminstone liiite surare än vanligt under ett par dagar per månad?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-30 21:21:00 följande:
    Min lille är precis likadan och det är SKITJOBBIG. Jag kan bli hur arg som helst och han bara garvar åt mig. Det spelar ingen roll hur jag beter mig. Säger jag Nej, så där får du inte göra så garvar han. Skriker jag så garvar han. Blir jag tokig så garvar han Åhhhh, skitjobbig. Det enda som hjälper är att ta honom och stirra på honom medan man säger nej då skrattar han inte men det är ju inte alltid man kan göra det. Vet hur du känner dig.
    Ja, och är det i kombination med blöjbyte och han samtidigt försöker (och lyckas) sparka en i huvudet eller på brösten så får man ju spel till slut!
    Jag brukar få ropa på min sambo att han får ta över och så går jag fräsande och spottande och gör något annat en stund
  • Jagbyttenick

Apropå kallingar så är de väl bara sexiga på och aldrig av? Att klämma på mannens rumpa genom ett par tighta boxershorts är aldrig fel
    Men när de ligger på golvet istället för tvättkorgen är de definitivt inte lika heta

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-31 13:11:37 följande:
    Verkar som att du är på bättre humör idag.
    Japp, efter regn kommer solsken osv
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-31 15:06:14 följande:
    Finns det ett och så vidare på den? Jag vill höra fortsättningen...
    - och lugnet kommer före stormen
Svar på tråden Tråddödare forts....