Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-10 23:24:01 följande:
    Byter ämne och säger grattis till numret
    Vad är det för fel på ämnet.. har du nått att dölja eller? Hmm... undrar vad du har sysslat med som Vellan vet och inte jag..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 23:27:47 följande:
    Du menar att du lägger dina pengar på kläder och skor, eller? *förvirrad*Nej, att bara välja två frukter gör ingen snål egentligen. Vadå, måste man fylla skålen med alla världens frukter eller? Såklart inte!
    Ja.. givetvis, fattar du väl.. inget att bli förvirrad över.. *suckar högt*

Fast egetligen är jag snål, med allt annat för att kunna skaffa det jag vill ha till hemmet eller för att kunna köpa kläder till mig och sonen när vi behöver.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-10 23:28:48 följande:
    Jag är överreligös. Har direkt kontakt med Gud, Jesus och alla andra gudar jämte honom också. Eller hur det nu var.
    Inte religös alltså..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 23:34:52 följande:
    Men oj vad snålt
    Jag vet..

Tror inte det är många som ser oss eller som varit här som skulle tro att vi lever på socialbidrag. Fast jag brukar välja att kalla mig ekonomisk och inte snål.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-10 23:36:28 följande:
    Eh, du har nog inte läst i den där religonstråden om förhållanden i det sista... Tips om du vill veta mer.
    Nej, det har jag inte.. har tom plockat bort den från mina favoriter. {#lang_emotions_embarassed}

Få se om jag kan hitta den.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 23:41:01 följande:
    Men jag menade tvärtom, eller mer som du själv skrev nyss, ekonomiskt Man lever efter sin budget.
    Är för trött för att fatta något..

Läser om i morron och se om jag fattar bättre då.

Nu ska jag hoppa i säng!!

Puss och godnatt på er, turtorduvor!!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-10 23:43:14 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m50546323-19.htm...Här, från sidan 19 börjar det. Jag kämpade på rätt så friskt där, men INGEN riktig kristen kom in och stödde mig. INGEN höll med mig. Fan för kristna som inte står upp och kan argumentera för sin sak.
    Det såg jag.. du skrev något om att du undrade varför ingen religös kom in och ifrågasatte det du skrev eller nått sånt.

Ska läsa i morron, nu sängen.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 23:46:10 följande:
    Naaaw...Ha det så trevligt! Godnatt!
    Puss biatch.. ska du med och sova nu eller, du kan få massera mina fötter igen om du vill.

Du vet vart jag finns i så fall.. {#lang_emotions_heart}
  • Mandi74

Nu har jag haft ett långt snack med gud i min blogg, så nu ska jag fortsätta städa.

• Mandi74
    Midka skrev 2010-02-11 21:38:02 följande:
    Hej Mandi!Tror nog att du kastar ett öga här!! Vi är här!!!(Jag har lärt mig klistra in gubbar.... Kanske lite överdrivet...   )
    Hej!

Klart jag gör, var bara tvungen att svara på min inbox och kolla vem som kommenterat min blogg.

Sen försökte jag läsa ikapp lite i tråden, man gav upp ganska snabbt.. det skrivs för mycket här.
Svar på tråden Tråddödare forts....