Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-29 18:40:26 följande:
    Du får inte säga på fl att din son är sjuk för i så fall kommer folk att tycka att du är en dålig mamma... jag menar, inga normala barn får vattenkoppor, bara barn till dåliga föräldrar...
    Sen kommer någon annan moralpanikmorsa förr eller senare påpeka att det faktiskt heter vattkoppor och inte vattenkoppor... hur dålig mamma är du inte då, om du inte ens kan skriva namnet på din sons sjukdom rätt? Så får du skämmas till någon annan moralpaniktant upplyser om att det heter visst vattenkoppor och sen är det i full gång...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:43:02 följande:
    Ja, eller hur? Egentligen är det mitt fel, jag sätter ju honom på dagis. Hade han suttit hemma hade han inte fått den, åtminstone inte i femårsåldern. Då hade han istället fått den i skolan eller som vuxen. Och då skulle jag vara en dålig förälder som inte såg till att han fick det som barn så att han hade fått det överstökat.
    Det räcker inte att ha honom hemma. Det är jättefarligt hemma. Du måste i så fall ha honom i koppel, fast inte i köket. Och se för allt i världen till att han inte kommer åt några leksaker eller kan nudda någonting. Och mest av allt är det viktigt att du ger honom en stimulerande uppväxt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Roses skrev 2010-01-29 18:48:07 följande:
    Nu börjar du låta som min svärmor . När jag läste dina senaste inlägg var det precis som om jag läste hennes ord.
    Oj, det var illa, för det var dig jag härmade...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:48:56 följande:
    Jag har alltid varit osäker på ordet. När jag ringde dagis idag för att säga att lillen har vatt(en)koppor, så sa jag vattkoppor, men så sa hon vattenkoppor. Då tänkte jag att jag nog sa fel. Och jag brydde mig inte om att googla sen heller
    Det heter båda...
  • Scratchy

Good evening bitches!!!

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 19:26:25 följande:
    Fan Schratchy, du låter ju som du är redo att bli far
    Ja, över min döda kropp kan det vara dags... absolut inte innan det...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 19:38:35 följande:
    Tänk dig Scratchy gå omkring med sitt barn i koppel! Jag har faktiskt sett ett liknande scenario i verkligheten (dock inte med Scratchy inblandat). Var i Ikanohuset då en mamma gick förbi mig med sin son i barnkoppel. Jag tror jag fnittrade så tårarna rann samtidigt som jag tyckte att det såg helt sjukt ut
    "Iiiiiiiiiiiii, min mascara rinner!!!"
    - Velour tidigt på nyårsdagen
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 01:00:03 följande:
    jag msnade dig och trodde sen att du var på jobbet då du helt ignorerade mig
    Utloggad är också ett begrepp inom datavärlden...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-29 21:31:31 följande:
    Funderar på vad jag ska skriva, kommer inte på nått fyndigt.,..
    Oj, ska du komma på något fyndigt? Ja det vill ju till att imponera på qvinnsen nu när de frågar efter dina underkläder utan att du behövt ta första initiativet... jag lyckades dock svara utan att vara fyndig. Jag bedömde att jag byter kalsonger i snitt 11 gånger i veckan... om du inte kommer på något fyndigare tal får du gärna låna mitt (du får dock inte låna mina kalsonger). Men vänta lite så folk inte ser att du kopierar mig.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 01:02:22 följande:
    Absolut..du borde vara stolt över dig själv som fick min mascara att rinna. Inte många som lyckas med det.
    Och jag gjorde det helt utan koppel...
Svar på tråden Tråddödare forts....