• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 22:53:16 följande:
    VA?? Har hon varit där ända fram tills nu?
    Jag håller med!!
    Åkte inte människan för flera timmar sen???
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-10 22:54:20 följande:
    Ja. Dukat fram åt frukost också.
    Skickar lite medlidande!!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:55:45 följande:
    Ni är alla lika skyldiga! Så det så!Jag kommer att skrika Griiiiiiiiiiiis.
    Och du tror inte att det dödar lite av hans lust? Få höra att han är gris? Om han är djupt troende muslim skulle det kanske inte vara att rekomendera....
    Gurka? Den var lite kul den med.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:54:58 följande:
    Ah! Vad duktig du har varit som kunnat hålla dig ifrån skiten. Men om det blir en tråddödarträff så är vi några som blossar. Hoppas det inte påverkar dig så värst.
    Nej! Nej!
    Jag har inte mot det och jag blir inte lockad så det är helt lungt.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:58:20 följande:
    Jag lider med dig. Verkligen, det gör jag! Jag kände precis samma sak. O fy! Vet inte vad mer jag kan säga, men beklagar att du har en sån häxa som svärmor!!Hur gammal är hon?

Ifall det är närmre döden så lipper hon leja någon gevärsman....
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 23:00:53 följande:
    Notera en sak hära, kära Midka...Jag kommer aldrig, ALDRIG, någonsin i hela mitt liv att ha sex med en muslim. ALDRIG! Och jag struntar i hur snygg, snäll, fin, gentleman, småtroende, på papper-muslim han än är. Never ever!Så, nu är det avklarat så då kan jag svara på nästa frågar. Nja..inte gurka..men jag kanske kan utbrista några vokaler så blir det bra
    Du är så begränsad! {#lang_emotions_cool}
    Vidga dina vyer och du kanske blir överraskad av vad du kan finna....!!!
    {#lang_emotions_kiss}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:04:11 följande:
    Erkänn att du skulle kunna putta ut mig i gatan oxå för att skydda dig själv..
    Förstår inte vad du talar om! {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_dreamer}
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-10 23:04:57 följande:
    Vad kan hon hitta?En avskuren.............som har används till skärp under en livstid?
    Det finns ganska många muslimer om jag uppfattat saken rätt så .... Vem vet vad hon kan finna om hon öppnade upp lite....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-10 23:05:39 följande:
    Hehe! "vidga dina vyer - ha sex med en muslim" Låter som en slogan i ett slags integreringsprojekt av nått ungdomspolitiskt förbund.

Det hade varit något! Sicket ramaskri det skulle väckt!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 23:06:12 följande:
    Jag är bara begränsad i mitt val av män och det får jag vara. Så det så!
    Självklart!
    Har ena ögat på TV och de talar om att det finns många frustrerade kinesiska män eftersom det finns så få kvinnor där....
Svar på tråden Tråddödare forts....