• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-11 21:03:41 följande:
    Hej khoshgeleVill du ha lite rolig-läsning blädra till igår kväll då jag och sedek fick fnatt. Tant Ena ( Velour ) agerade mormor så du får det säkert kul om du blädrar bak lite. ;)
    Jaaa,, det var hur kul som helst!! Det är därför jag tycker det är så kul att läsa ikapp!
    Plötsligt dök det in en liten beundrare till dig.... vem kan han annars ha menat!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 21:05:23 följande:
    Puss på dig.Jo, jag ska sitta här tills jag däckar. Var inte precis den bästa dan idag så nu vill jag bara sitta här och inte ha tid att tänka en massa tankar.......Så hur är det med dig då? Med sonen din? Fick ni nåt svar?
    Det är bra med oss!
    På onsdag ska vi iväg och få lite svar... Hoppas jag!!

Varför tänker du så mycket då....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-11 21:14:26 följande:
    hej Midka!
    Hej Prosit!
    Hur mår du??
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 21:19:33 följande:
    Tack aziz ;)Du kan lägga till raden nedan också: Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne  (persiskt ordspråk) * Ska springa ut och ta ett bloss * 
    Kloka människor!!
    (Kanske inte delen med att du ska röka... )
  • Midka
    Midka skrev 2010-02-11 21:15:17 följande:
    Rose:Kolla denna sida och vad fint ditt namn beskrivs...RoseA girl usually Hot and has a great personality.www.urbandictionary.com/
    Fiona fick mycket fina omdömmen på länken!!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-11 21:22:28 följande:
    Skönt att ni får svar så slipper du gå runt och grubbla. Jag hittade en fotografi hemma hos mamma idag som förstörde min dag och imorgon är det 12-års dagen, min älskade ängel Arezo. :( Äh, kommer snart måste få i mig lite nikotin.
    Hmmm... Inte bra!  {#lang_emotions_flower}
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 21:29:19 följande:
    Ah, då får du läsa ikapp hur mycket du vill
    Tjoho!!!
    She's back!! Trodde du slutat för ikväll. Tnkte att det nog var dags för mig med men nu blir jag kvar en stund!
  • Midka

Hej Mandi!
    Tror nog att du kastar ett öga här!!
    Smiley

Smiley

Smiley

Vi är här!!!
    (Jag har lärt mig klistra in gubbar.... Kanske lite överdrivet...   )

• Midka
    Roses skrev 2010-02-11 21:36:04 följande:
    Jaha, så du ville inte ha mig som sällskap??* Surar *
    Varför nöja sig med en när man kan ha två....
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-11 21:36:51 följande:
    Yes, jag blir inte så värst långvarig dock. Har upptäckt att Voddler är ganska kul
    V...?
Svar på tråden Tråddödare forts....