• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 23:11:59 följande:
    Åh vad gott! Jag åt min systers spaghetti med köttfärssås och lite senare en skål fruktsallad med bara två frukter
    Gott!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:12:20 följande:
    Puss!!
  • Midka

Jag ska lägga mig jag med. Tror jag är äldst i tråden så ni får ha överseende med mig.

Kram goa vänner!!!!

• Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-10 23:19:50 följande:
    Hmmm.. hur gammal är du då?
    Velour skrev 2010-02-10 23:20:00 följande:
    Näää, du är ju inte här så ofta och sen när du väl är här så loggar du ut tidigt
    snart 37  
    Ja, underbart är kort!
  • Midka

Heeej!!!
    Tvungen att läsa ikapp.... {#lang_emotions_embarassed}
    Ska försöka bättra mig till imorgon...

• Midka
    Velour skrev 2010-02-11 20:29:52 följande:
    Midkaaaaaaaaa!Hej på dig Bättra dig? Menar du att du ska vara inloggad både oftare och längre?
    Fint nr...
    Nja... jag tror att om jag inte sitter någon timme och läser ikapp så hinner jag prata lite mer med er innan ajg lägger mig....

Rose tipsade mig lite om att jag inte alltid behöver kappa igen men jag råkar vara ltie av ett kontrollfreak och vill itne missa något så jag läser och läser och läser och läser och läser och läser och läser..... Tillsist tycker jag att jag varit med er jättelänge men det tycker inte du.
  • Midka

Jag har jobbat som bara den idag och haft jätteroligt. Har ansvar för en elev just nu och det är urkul samtidigt som det blir mycket mer meck att få iordning på både mitt schema och elevens...

• Midka

Jaha! Jag blir anklagad att inte vara inne tillräckligt och se vilket drag det är nu då!!! {#lang_emotions_undecided}
     Jag får väl underhålla mig själv då....

Svar på tråden Tråddödare forts....