Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

*vinkar*

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 23:55:56 följande:
    Vadå hehe, du måste ju komma med en förklaring till det där du skrev till honom. Killen som jag har nåt på gång med....*harkel*...*rodnar*...
    Men gud, jag har missat detta! Vemvemvem? Vadvadvad? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-13 01:49:49 följande:
    Nej, har aldrig sett den filmen tyvärr. Men 80-talet...mmmm ååh! Jag har många minnen, men önskar att jag var lite äldre så jag kunde uppleva mer av just det årtiondet. Fast man såg ju inte klok ut med alla pastellfärger som skar sig med varandra Grönt och rosa samtidigt..urk Men härligt ändå.
    Kolla mitt galleri, har lagt upp bilder från 80-talsfesten jag var på i höstas
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-13 11:26:07 följande:
    Jag har sett dina fina bilder Helgrymma! Så, blir det Bollywoodtema snart?
    Vet inte, tog upp det med en av tjejerna igår hon gillade både pyjamasparty och Bollywood-idéerna
  • Jagbyttenick
    upyours skrev 2010-02-13 14:55:37 följande:
    Ännu hellre: lingerieparty!
    Det har vi redan haft, party med Sexy som tema. Blev mycket negligé och dildosar
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-13 15:11:17 följande:
    Och stackars jag har blivit vald till " fula ankungen"?! Är det bara mina ord/meningar som får folk att reagera?  * Morrar * Allt väl annars?
    Du är väl en av de hetaste tjejerna på FL? (Tillsammans med resten av oss i tråden )
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-13 17:33:25 följande:
    Är den för trång..?
    Ahahahaha {#lang_emotions_djavulsk}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-13 19:52:51 följande:
    Ujuj vad jag har ätit idag. Kakor, sockerkakor, mat, frukt...Fasen, jag börjar bli odisciplinerad vad gäller mat igen. Nån som vill dra mig i örat? (det kan jag tro att ni gör med nöje )
    Jag med, vi får dra varandra i öronen. Min mamma sade innan idag: Hur kommer det sig att man blir så jävla tjock om magen men ingen annanstans? Och mitt svar var ju direkt: Fråga inte mig, det är dina jäkla gener som jag ärvt

Min lille kille kom på att hans snopp kan dingla och vifta idag! {#lang_emotions_dreamer} Han ställde sig framför spegeln och gjorde typ helikoptern efter han hade badat
  • Jagbyttenick

Nä nu ska jag natta Loppan och sen glo på Melodifestivalen och äta ännu mer onyttigheter Puss på er!

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-13 19:58:52 följande:
    Helikoptern ja, so what? Gör inte alla killar det Det betyder bara att han är normalt funtad.
    Jo, men kanske inte redan innan de fyllt två år?
Svar på tråden Tråddödare forts....