Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-12 15:00:23 följande:
    *lessen*Dumma minnen som dyker upp.. *går och gör något annat en stund så kanske det går över*
    {#lang_emotions_flower}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    upyours skrev 2010-02-12 16:16:41 följande:
    Tjena brudar! Det är fredag idag och det ska bli party!! Vad ska ni hetingar göra då?Vem är du då J hjärtar A? Du verkar ju skitsnygg, men tyvärr har jag paxat Rosen. Velour ville inte ha mig snyft snyft. Hon är lite svår hon men Rosen verkar inte vara lika svår. Fan att hon aldrig är här när jag är det.
    Klart jag är skitsnygg, en riktig MYLF {#lang_emotions_cool}
    Men som kanske framgår av mitt nick är jag ju seriöst kär i en kille vars namn börjar på A. Det är 12 års förhållande och 15 års kärlek, så random internetkillar har ju svårt att slå det liksom
    Vem är du som frågar då?

Ikväll ska jag ut på stan med tjejerna i bokklubben och käka lite och diskutera senaste boken i typ fem minuter innan det riktiga snacket tar vid
    Sist vi träffades ute kom jag hem klockan tre på natten, men vet inte om jag pallar ikväll, ska på kalas hemma hos min mamma imorgon
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-12 16:22:40 följande:
    hej trådvänner! är på väg ut till pub för mat och öl med Maken och goda vänner -skål på er och trevlig fredag!
    Detsamma {#lang_emotions_cheers}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-12 17:19:17 följande:
    Bokklubb? Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahah
    Hmmm, konstig humor?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-12 18:09:32 följande:
    Å vad då svara..? Du sa hej Ja sa hej Du sa hej igen... Ska ja då säga hej igen ja med..? MÅÅÅÅÅNGA hej kan det bli under kvällen.....
    Hejhej, hemskt mycket hej
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-12 23:24:37 följande:
    Hej Madicken What´s up?
    Inte mina ögonlock iallafall Har ätit god mat och druckit öl samt pratat böcker och relationer med några tjejkompisar efter en hård arbetsvecka. Så nu vill ögonlocken gå och lägga sig
    Sedan måste jag väl vila upp mig då jag har en son med ögoninflammation och en man med hög feber här hemma. Känns som om det kan bli en spännande dag imorgon. Men eventuellt tar jag sonen och flyr från sjuklingen hem till mamma och firar hennes mans födelsedag imorgon. Det är mina tankar den här kvällen, har intresseklubben antecknat noga nu?
    Puss och kram och snuska er inte alltför mycket inatt {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 23:34:58 följande:
    Du har fallit så många gånger så du ligger nog sämre till än en "fallen angel" Det heter LAMM, Mr. Muscle. Ta det lugnt med tränandet. Ser förresten att du har skaffat dig en ny kompis som gillar att dela tjejer med dig...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 23:39:16 följande:
    Tack Måste dock erkänna att det var J hjärtar A som brukade komma med de skönaste och klockrenaste observationerna förut. Så jag kan nog inte helt ta åt mig äran eftersom det var av henne jag inspirerades
    Aw {#lang_emotions_embarassed}
    Ska försöka komma igång med dem igen, men har varit märkligt oinspirerad, trots intressanta konversationer och förvecklingar härinne
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-12 23:39:57 följande:
    Japp, noterat. Vad har du köpt för present till honom? Tänkte få med det på samma anteckningssida här... Ha en bra helg!
    Öh, ingen present, har dock bett min lillebror fixa, han skulle ta det sista imorgon, men han behöver då vår bil och det är lite krångel om min sambo är sjuk eftersom jag inte har något körkort. Jag bara äger bilen, så det är jobbigt när chauffören är sjuk liksom
Svar på tråden Tråddödare forts....