Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-14 03:11:21 följande:
    Så där..
    Grattis {#lang_emotions_cheers}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-14 04:50:38 följande:
    Inte sova än... här kommer humor: 123an.tjosan.se/shithappens_relig.html Förresten rekommenderar jag att man lyssnar på discolåten September från 70-talet. Den livar verkligen upp i denna mörka och kalla tid.
    Förvånande nog kommer S-mannen med humor! {#lang_emotions_surprised}
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:35:25 följande:
    För mig behöver inte otrohet handlar om pussar, kramar eller sex. Men när man i tanken och hjärtat är intresserad av någon annan, känner känslor för någon annan, då anser jag att man är otrogen. Om vi är ute, träffar gammla kompisar, tjejer och kramas/pussas med dom då bryr jag mig inte. Men skulle han en hel kväll sitta och prata med samma tjej då skulle jag börja undra vad som gör att han inte kan slite sig från henne. Jag skulle kunna förlåta det som många andra kallar otrohet om jag vet att hans hjärta ff tillhör mig och det är mig han älskar.
    Ser det på samma sätt, är det bara något fysiskt på fyllan så är det inte hela världen faktiskt.
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-14 18:40:53 följande:
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det. Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända. Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
    Håller med!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-14 20:02:42 följande:
    hej trådvänner! tack för 'presenter' och glad Alla -ans Dag på er! (firar ni sånt?)
    Vi firar inget sånt mer än årsdagen (och halvårsdagen ibland), så här hemma har det mest varit vårdande av våra förkylningar och Loppans himla ögoninfektion...

Just nu håller jag på i tvättstugan medan mannen nattar lilleman. Sen ska vi förhoppningsvis enas om en film att se och jag ska ha tortillachips med guacamole medan mannen mumsar på vanligt chips med dippa Sen är det väl sovdags och så börjar veckan om

Romantiska gester som presenter och blommor är inget för oss (tror mannen köpte blommor för... tre år sedan sist? ), men att överraska med god mat eller massage eller att mannen har städat hemmet när jag kommer hem är flitigt förekommande
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-14 20:17:33 följande:
    Mmmm.... *drömmer mig bort i Patrics ögon...*
    *trallar* Hungry eyes... {#lang_emotions_kiss} Har sett den lite för ofta på sista tiden så jag är nästan trött på den nu
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:27:16 följande:
    Ni.. är töntar.
    I'm a nerd and I'm proud {#lang_emotions_cool}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-14 20:51:04 följande:
    Nördkramar!!
    {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:51:55 följande:
    Jag förlåter dig för att du är en tönt om du kommer hit med glass.
    Jag ska se om jag kan scanna min Magnum mini. Vill du har Classic, Almond eller White? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-14 21:01:19 följande:
    Jag är så stolt över mig själv.. jag har med min vishet och ödmjukhet dödat flera trådar de senaste dagarana..
    Vi bugar för en flitig mästare, själv är jag inte lika duktig på nätet som irl
Svar på tråden Tråddödare forts....