Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-11 20:38:08 följande:
    Fint nr... Nja... jag tror att om jag inte sitter någon timme och läser ikapp så hinner jag prata lite mer med er innan ajg lägger mig.... Rose tipsade mig lite om att jag inte alltid behöver kappa igen men jag råkar vara ltie av ett kontrollfreak och vill itne missa något så jag läser och läser och läser och läser och läser och läser och läser..... Tillsist tycker jag att jag varit med er jättelänge men det tycker inte du.
    Me too Och alltid irriterar det Scratchy om man börjar svara på inlägg från flera timmar sedan {#lang_emotions_tongue_out}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-11 22:03:05 följande:
    Jag gick i terapi två hela år, deras lösning är att jag ska glömma det hela och gå vidare med mitt liv men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte glömma min älskade Arezo. Jag vet mitt fel då får jag skylla mig själv att jag mår piss men vad ska jag göra?????? Glömma att hon fanns? Glömma hur hon blev till? Glömma den perioden i mitt liv? * VÄGRAR *
    *Kramar om* Så ung och så sorgligt Lider för dig vännen! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-11 22:32:22 följande:
    Nej, det är ju det som är så konstigt. Jag kommer absolut inte ihåg om jag någonsin har diskuterat nåt med människan. Men OK, vi säger att jag blir hemskickad till Iran för att jag diskutera nåt på FL som hon tog illa upp av. Alla svenskar som tyckte som mig då? Vart ska de bli hemskickade?
    Ja du, till nåt land där de inte tar emot invandrare kanske?
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-11 23:23:40 följande:
    Jag klurar oxå! Har funderat om det finns någon plast i Sthlm, mitt i Sverig osv. Har absolut inte glömt heller!
    Sonisphere-festivalen den 7/8 För dit ska jag!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-11 23:20:50 följande:
    Jag känner kvinnor som inte kunnat lämna partnern alls. Känner kvinnor som fortfarande lever i sina äktenskap trots att barnen är stora så var gald att det tog 4år. Det kunde ha vatt värre. Dina barn har fortfarande möjligheten att njuta av sina barndom. Tänk på det. Du HAR gjort ett starkt val. Jag VET att det var mitt fel. Hon var lika förstörd som jag när allt hände. Hennes hjärtfel behövde inte resultera i en massa operationer om det inte hade varit för allt hon har gått igenom på grund av MIG. hon tog rejält stryk när jag fick missfall. Att hennes äkstenskap sen förstördes gjorde ju inte saken bättre. Pappa hade lika svårt att hantera det hela också. Mamma som var förstörd levde i sitt lilla värld och likaså pappa och till slut kunde dom inte ens va i samma rum. Hur ska jag inte ta på mig skulden? Hur?......................
    Men ett missfall är ett missfall, det är inget man kan hindra eller göra något åt!!! Du kan ju inte ta ansvar för dina föräldrars äktenskap. Och om din mammas hjärtfel är medfött kunde det lika gärna blivit sämre av sig själv, även om du levt det lyckligaste livet någonsin!!!
    Snälla gumman, du måste prata med någon och försöka förstå att du aldrig kunnat förhindra detta!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-11 23:26:21 följande:
    Hej på dig! Läs i min gästbok (jag vet att du inte håller med mig sakfrågan, men själva kommentaren var komisk)
    Alltså, jag kan inte se någon kommentar i din gästbok, den senaste är från den 6/2 och tackar för titten... Fick se det först när Mandi citerade, konstigt?
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-11 23:30:12 följande:
    JA: Nu såg jag din undertext! *asg*
    Gillar du Terry Pratchett?
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-11 23:33:17 följande:
    Är de en i Monte Pyton gänget? ....eller gjorde jag bort mig nu och outade min okunskap... 
    Nej, men han har liknande humor, han skriver humoristiska och fyndiga böcker om en spegelvärld till vår egen som kallas för Skivvärlden. (Discworld på engelska.) Min undertext kommer från en av hans böcker. Tips!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 00:04:44 följande:
    Som Pablo Francisco säger: "Nice body, ugly face. It's like: I love spaghetti but i've got shit on it!"
    Ahahahaha Helt rätt i detta fall, han är så sjukt rolig!!! {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_laughing}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-12 13:08:46 följande:
    Han gjorde Sverigeturné i somras/höstas och kom även till Malmö. Gick du på showen?
    Nej, men jag har sett de flesta av hans shower på nätet och tv.
Svar på tråden Tråddödare forts....