Roses skrev 2010-02-14 21:30:37 följande:
Berättar lite kort här: När jag var gravid med min "lärare" så skrev jag ju att han hade en Ex. som hatade mig som pesten. Hon gjorde klart och tydligt att jag var smutsig, att jag inte var värd en som " han ". Att jag skulle hålla mig till mina landsmän. När hon fick reda på att jag var gravid med honom så fick hon fnatt. Vi flyttade till Stockholm för att slippa henne........................Jag var gravid i femte-månaden när jag träffade på henne igen här i Stockholm.................Hon hotade med att hon skulle göra livet surt för mig. att hon aldrig skulle låta mig ha ett liv med honom. En dag kom hon hem till oss och skrek och gapade en massa otrevligheter.........Jag och min temperament fick nog så jag började gapa och skrika jag oclkså sen blev det bara kaos och hon började slå och knuffa mig. Sen fick hon kortslutning och började slå och slå, slå...............
Åh men vännen

Jag var dock rädd att det var mannen som orsakade missfallet. På ett sätt var det inte lika illa som jag befarade, men ändå otroligt hemskt
Men vännen; HUR kan det vara ditt fel då? Och HUR kan du ha orsakat din mammas hjärtproblem. Det är ju HON, förövaren, som har gjort detta mot din familj isåfall?!
Skickar så många kramar jag bara kan till dig