• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 22:24:13 följande:
    Det tror jag med, att I:et stämmer bättre. Jag är absolut inte lika extrovert som t.ex. dig. Fast man ska nog inte helt gå efter dessa kombinationer när man ska bedöma en person. Igenklien (felstavning med flit, om du undrade) Kom på nåt roligt! Kan man göra som en matchmaking och se vilka kombinationer som passar ihop? Som man kan göra med stjärntecken ungefär.
    Självklart kan man det!

Det finns böcker om relationer och hur man skapar livslånga relationer baserat på bokstavskombinationerna.

Ska googla fram en väldigt känd bok, vänta lite...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:27:00 följande:
    Det är  lugnt, ska inte döda dig.. du ska ju försörja mig och mina barn.
    Phu, vilken tur. Blev lite fundersam på om det var en bra idé att gifta sig med en man-killer.

Men jag kommer att vägra hästdräkten, bara så du vet
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-10 22:25:13 följande:
    Hmmm... Kanske lite mer information än jag behövde....
    Du får väl blunda när du läser mina inlägg då!

Fast ärligt talat, mina inlägg är inte de värsta längre, om de nu någonsin varit det!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:26:09 följande:
    Hehehehehehehehe Nawwwww, 1. Jag är inte pittsbull så jag slemmar inte av mig. 2. Jag gillar när killen är tyst och inte pratar när jag håller på. 3. "Bitning" sker i ett sovrum dummer :p 4. Tackar för att du berättar vad boken handlar om men jag har ju redan hittat beskrivningarna på svenskar på nätet. ville göra testet på svenska.
    1. Men du skrev blöt puss, faktiskt

2.

3. När vi väl träffas är vi i ett sovrum, dummer!

4. Varsågod, ok, har nog ett svenskt test liggandes. Ska kolla.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:32:12 följande:
    Men det roliga blir ju om jag fortfarande håller mig icke-religiös för då känner jag nog mer av hur det är att sexa till det med en religiös. Men då får jag inte utbrista "gud" om jag ska hålla mig icke-religiös..Fan, får komma på nåt ord som jag får utbrista...*tänker*
    Haha

Du kan ju utbrista nått annat på G.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:26:51 följande:
    Med dig? Då vill jag också följa med om " det ordnar sig"
    Roses, Velour och jag på "missionsresa" där "det ordnar sig"

Ojojojojojojojojojoj

*Går och dricker ett glas vatten*
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:31:50 följande:
    Kan elda upp den.. bara för din skull. Mmm.. jag är en perfekt hemmafru, när du kommer hem från jobbet, sitter ungarna inlåsta på sina rum och gör läxorna, huset blänker och jag har bara ett förkläde på mig där jag står, med middagen nästan färdig, så du kan få förrätt om du vill det.
    Det låter fint, nått att se fram emot medans du först blir ihop med, förlovar dig med, gifter dig med och till slut dödar Scratchy.

Under tiden åker jag på missionsresa med Velour och Roses - okej?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:37:43 följande:
    Nummer 3 me like. .................................................. ........ Tack. Ska bli intressant och se om jag får samma resultat. Men skriv kortfattad hur jag har "visat" mig här på sidan. Eftersom du verkar kunna detta så vill jag se hur du har uppfattad ( Roses )
    Tja din profil stämmer nog, om det var det du menade. Men den var svår att sätta för den är lite ovanlig.

Vill du att jag ska outa min bild av hur jag uppfattar dig?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:55:45 följande:
    Ni är alla lika skyldiga! Så det så! Jag kommer att skrika Griiiiiiiiiiiis.
    När ska du skrika gris?

*nyfiken*
Svar på tråden Tråddödare forts....