• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-09 22:56:48 följande:
    Hujedamig! Bara du inte gör samma sak mot personer du umgås med. Det kan ju ge fel intryck Man kan ju tro att du är intresserad liksom -iaf av det man har att säga. Annars är det en bra metod som jag ska försöka använda mig av på våra föreläsningar.
    Skulle aldrig falla mig in. När det gäller människor är jag väldigt genomskinlig, jag skulle aldrig kunna försörja mig som pokerspelare tillexempel!
    Kan ju vara bra att veta Om du skulle undra någon gång.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:57:02 följande:
    Du måste ha lärt dig en massa idag, fast du kommer inte ihåg det bara.
    Jag minns, men jag kan inte återberätta det bara...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 23:03:24 följande:
    Sedek (citatfunktionen har lagt av), OK, då vet jag att du är genomskinlig när det gäller poker Så vår Las Vegasresa får vi glömma..
    Nej för allt i världen, jag är en fena på BlackJack Så fort man blandar in lite logik och matte så går det bra.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:06:25 följande:
    Eller så träffas vi allihopa och spelar poker, Sedek tar med sig den stora plånboken och så blir vi rika.
    Men jag haaaar ingen stor plånbok. Den har ju Scratchy sprungit runt och grävt fram i Belize.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:14:14 följande:
    Bara han.. *lämnar tråden igen* känner mig inte uppskattad!
    Vadå "bara"

Känner mig kränkt, går och lägger mig!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 23:18:03 följande:
    Logik och matte...*skräck*...fast jag kan använda lite logik när jag resonerar Så allt går inte ut på känslor *nej, jag kommer inte över den där Feelinggrejen*
    Nej du gjorde visst inte det

Men det är ju braaaaa och inte dåligt, sluta tyck det är jobbigt, för då blir det ett hinder. Läs om fördelarna och fokusera på dem istället!

Du kanske inte är en fullpoängare på feeling, du har kanske några logik poäng också, men övervägande feeling. Eftersom du ändå använder logik till viss del när du resonerar, vilket jag har sett

Men det är det där J:et och också spelar in, att du vill ha ordning o reda.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 23:16:24 följande:
    Visste att jag valde HELT fel ord. Ville skriva att vi är tacksamma och mest av alla Sedek. Men vi är tacksamma allihopa! Puss?
    Och jag är mest tacksam för att?

Jag har lägst intelligens?

Jajajajaja, hög intelligens är ändå inget att hänga i julgranen när det gäller karriär, framgång och privatliv. Det är bara bra att ha när man måste lösa logiska komplicerade problem, analysera en massa grejer. Källarjobb. Har inga ambitioner där ändå.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 23:24:15 följande:
    Phew! Nu känns det bättre. Tror jag. Ja, "ordning och reda, pengar på fredag" (tittar för mycket på Alfons Åberg och hans sexiga farsa).
    Ja det ska kännas bättre (det var meningen i alla fall)

Alfons sexiga farsa... Det är ju som att säga att prusiluskan i Pippi är sexig
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:24:54 följande:
    Är det för att han tycker jag är så snygg och sexig? *nyfiken*
    När du har DIN hästdräkt på dig?

I så fall, tveksamt.

Under hästdräkten, självklart
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 23:25:44 följande:
    Jag läste på om dina kombinationer och det är precis det intrycket jag har fått av dig, även de negativa bitarna Du kallas även för "the Lawyer"
    Hoppsan, så du har kollat upp min personlighetsprofil...

Även de negativa bitarna.. Nu förstår jag inte, du menar att det finns något negativt med min personlighet? Det måste du ha fått om bakfoten.
Svar på tråden Tråddödare forts....