• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 21:48:05 följande:
    I det här testet blev jag INFJ! Eeehh...? Men det kanske inte är så stor skillnad mellan ISFJ och INFJ, eller, Sedek? www.similarminds.com/cgi-bin/newmb.pl
    Jo det är stor skillnad. Det där med skogen och träden, det gör rätt stor skillnad faktiskt. Ett annat temperament är du också. Du får en annan huvudfunktion också, N:et blir huvudfunktion istället för F:et i din andra profil. Tror jag, måste dubbelkolla i boken på jobbet
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 21:52:53 följande:
    Men jag tror att jag är en bra blandning av de två jag har fått, och när jag läser om dem så är de rätt lika.
    Man ska aldrig göra ett liknande test så tätt inpå. Det blir lätt fel, max två gånger pr år står det en bok jag har.
    Kan vara det.

För mig är det ännu värre som kan härleda alla frågorna till vilken bokstav de tillhör och vad de olika svarsgraderna motsvarar i resultatet. Svårt att få ett ärligt resultat.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 21:56:07 följande:
    Vill nån gissa vad JAG fick? Sitter här som en frågetecken........
    Ja jag kan gissa, men som sagt, det är skitsvårt när man inte träffats en endaste gång. Bara 5 minuter så hade jag prickat in dig exakt

Jag gissar på ESFJ - kanske P men då måste vi ändra på en annan bokstav också för att få ditt humör att gå ihop.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:00:54 följande:
    Jag har ingen aning vad ESFJ har för betydelse men jag fick: Your Type is INFJ
    INFJ, jaha du. Då kan jag ju konkludera med att gissa profiler genom att endast ha skrivit med en person på FL inte är så pricksäkert!

Det är en väldigt ovanlig profil, den ovanligaste av de alla, komplex. Det är nog det som förklarar att jag hade svårt att pricka rätt på dig.

Din huvudfunktion tror jag är Intuition, introvert sådan. Om jag minns rätt. Står det inget om profilen på testsidan? Har inte kollat själv.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:01:38 följande:
    Vad gissade du på mig, innan jag skrev mitt resultat? Helt och hundra procent ärligt nu!
    Det tror jag att jag har skrivit längre bak i tråden! Helt ärligt, innan jag visste om din profil.

Tror jag gissade på ENFJ
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:09:54 följande:
    Jag sitter som en frågetecken här för jag tycker inte alls den pasar mig. Ingenting av det som står passar mig ju.....Hmmm Är jag verkligen så kass på engelska efter 12års studerande? Finns det ingen sida med svensk-test. Kommer ju grubbla ihjäl mig ikväll/inatt.
    Jag har en bok på svenska på jobbet, kan lägga ut texten här när jag kommer dit nästa gång. På fredag tror jag.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:13:07 följande:
    Jaså, gissade du på det? Var det därför du blev förvånad över I:et? Tyckte du att jag var extrovert? För det är väl det E står för?
    Då hade jag ju egentligen bara fel på E:et då!

NFJ stämmer väldigt bra överens med dig, som jag känner dig. Egentligen stämmer nog också I bättre överens med dig också, det får vissa lösa trådar att försvinna och en del frågetecken rätas ut.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:15:51 följande:
    Ska gifta mig med Sedek så fort jag dödat Scratchy.. Det har Vellan sagt.
    Jasså du?

Känns lite otryggt på nått sätt. Som att gifta sig med Pastorn från Knutby. Ska fundera på det...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-10 22:17:12 följande:
    * Håller sedeks huvudet med mina två händer på varsin kind och ger honom en bllöt puss mitt i munnen * Tack.   Börjar ju tvivla på min personlighet efter 30-års tid. Är det en test eller beskrivningar av bokstäverna?
    *torkar av slemmet*

*rodnar*

*vet inte vad jag ska säga eller göra*

*biter lite på höger bröst*

*Tittar upp och berättar att det är en beskrivning av de olika typerna och dess temperament*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-10 22:19:57 följande:
    Vad du har sex på hjärnan då! Jag har faktiskt aldrig haft sex med en religiös person...

Du får ge dig ut på en missionsresa så ska du se att det ordnar sig{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Tråddödare forts....