• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-08 22:33:44 följande:
    Blond är jag ju knappast :) Har ljusbruna ögon. Jag är galen i killar som har grön/blåa ögon och mörkt hår. Det första egenskapen hos gubben som fick mig att falla. :)
    Oh, med risk för att ertappas flirtandes med en gift kvinna - Ljusbruna ögon är otroooligt vackert, kan inte se mig mätt i såna ögon

Men du verkar lyckligt gift så vågar säga det ändå.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:40:37 följande:
    Äh, ge dig. Om du bara visste vad jag pratar om när jag är ute med mina killkompisar. Jag älskar flört ;) Och jag älskar gröna/blåa ögon. så otrolig sexig....åhhh kram...*hänger läpp*
    Dra in den där läppen du, någon kan ju bitas
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:46:38 följande:
    Sedek: Fortfarande generad?
    Nej inte alls

*försöker att låtsas som om det regnar*
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-08 22:47:15 följande:
    Jag vet, jag är bäst
    Pilutta dig då!
  • Sedek

Nej NU alltså!

Nu måste jag lägga mig. Ska på skolan i morgon, sova äta träna skola FL
    '
    Hörs i morgon kanske, kram och godnatt på er!

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-08 22:50:06 följande:
    Nej, jag lämnar er. Det är sent och jag ska iväg till mamma igen imorgon runt 6....måste få lite sömn. Sedek:  Tack gubben för att du lyssnade och skrev några rader till mig när jag behövde det. Snällt. Det hjälpte. Tack! Velour: Ha en underbar kväll aziz. Glöm inte hör av dig när du bestämmer dig för resan. Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll.
    Alltid Rosen, alltid
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-08 22:53:41 följande:
    Don't let the bed bugs bite! Kram och godnatt
    Kram och godnatt på dig
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-08 22:54:15 följande:
    Är du över fem år gammal, man och straight så är det där helt fel uttryck att använda...
    Tycker du ja...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-08 22:53:59 följande:
    Och mitt inlägg sket du i att svara på.. Känner mig mobbad ikväll. *muttrar* Godnatt!
    Ah, INTE meningen!!!

Det går lite fort i tråden ibland och det missas nog lite till höger och vänster.

Om det handlade om hästdräkten så måste jag få lov att avböja, vänligt men bestämt.

Puss, kram och godnatt
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-09 11:35:10 följande:
    Goddag Nån som är vaken? Är hemma hos mamma idag också. Har precis lagt mamma så hon får vila lite, har inget att göra så jag tänkte hälsa på er men ingen är ju här :(
    Vaken, trött, borde vara i bilen för 5 minuter sedan...

Out baby!
Svar på tråden Tråddödare forts....