• Sedek

Tråddödare forts....

Såg orden sangvin någon stans här.

Det referar även till Maria, Jesus moders släkträd. Från den tiden och fram till idag.

Har ni inte läst den där boken som jag inte kommer på namnet på som handlar om symboler, jesu släktträd och allt sånt där. Kom som film för några år sedan, med han den där skådisen jag inte minns namnet på som även spelar i filmen där han blir strandsatt på en ö (minns inte namnet på den filmen heller)

Hej förresten!

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 22:45:08 följande:
    Hej! Nej, jag har ingen aning om vad det är för bok eller film, tyvärr. Har du haft en bra dag?
    Bra dag, japp! Skola och intressanta föreläsningar så jag är glad, och extremt trött Skulle bara heja lite innan jag lägger mig.

Har ni haft det bra här då? Vad har du gjort idag?
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-09 22:46:44 följande:
    Jösses, du låter som min morsa!
    Tom Hanks

Da Vinci Koden..

Hittade det på google, fick söka på Tom för det var det enda jag kom på...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:47:13 följande:
    Hej! Ikväll måste du vara elak om du ska skriva här..
    Hej

Elak säger du... Jag har inga elaka känslor som vill ut idag så jag kommer att hålla mig störande glad och trevlig, den lilla stund jag är inne för jag ska snart gå och sova.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-09 22:46:44 följande:
    Jösses, du låter som min morsa!
    Äh, det är inte alltid så lätt med namn och så...

Antar att hon är en som ser skogen, men inga träd, som jag.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 22:50:28 följande:
    Kul att du tyckte att föreläsningarna varit intressanta. Vår föreläsning var inte så värst intressant idag, men det har varit lugnt iallafall. Det sades ändå vissa saker som fick mig att skratta, vilket underlättade resten av föreläsningstiden.
    Vi såg en film som jag inte minns namnet på, som handlade om ett fenomen jag inte minns namnet på. Den var bra, även om jag inte kan ge er mer detaljer...

Om jag ska på en föreläsning eller liknande och jag vet med mig att det inte är intressant, inte i första hand. Så brukar jag låtsas och inbilla mig att detta är det viktigaste i hela världen, försöka förundras över vad som sägs och verkligen tvinga mig att bli engagerad. Efter ett litet litet tag så BLIR man verkligen engagerad och tycker att det är superintressant, oavsett vad det handlar om. För mig.

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:51:00 följande:
    Då få du stå ut med att vi är elaka mot dig istället.. någon måste ju väga upp att Scratchy inte är här..
    Tror inte ni klarar av den högre graden av elakhet som Scratchy så snällt varje kväll visar oss.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-09 22:51:26 följande:
    Eller så kunde du ha läst mitt svar några inlägg uppåt
    Jag såg det för sent, förlåt. Du får en kram istället{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:53:28 följande:
    Det kan han inte, han är kille med tunnelseende.
    Nej, jag är kille som har svårt att se detaljer. Så det så. Jag ser skogen, men inga träd.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:55:52 följande:
    Fast det har egentligen inte med tvillingarna att göra, utan det är för att jag är luft.. Så trots att jag bara är luft så är besitter jag en stor intlägens ändå.
    Att du besitter stor intelligens har jag aldrig tvivlat på Mandi!
Svar på tråden Tråddödare forts....