• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-12 21:49:21 följande:
    Midka? Jag gjorde väl inte dig lessen?
    Nej! Faan heller!
    Det krävs lite mer än det!   {#lang_emotions_wink}

Skönt att höra att du mår bättre!

Jag försvann bara för att lillen har ont i en nagel och den behövde klippas... (vad gör man inte när man är för trött för att sova.... )
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-12 21:46:47 följande:
    Ja, jag är glad att han tog det som han gjorde. Trodde inte att han skulle ta det så bra som han gjorde. Mamma fick knappt ifrån sig nånting...bara gav mig en kram med tårar i ögonen...Det räckte.
    Tänk vad saker löser sig när man börjar prata...
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:42:56 följande:
    Har spelat tv-spel med sonen.. men nu är han äntligen i säng. *pustar ut*
    Vilket spel? Här är det bara Star Wars Wii som gäller... .-D
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-12 21:45:12 följande:
    Tack. Han frågade mig om jag ville berätta hur missfallet gick till men jag vet att han det skulle göra honom upprördså jag lät bli det biten.........Kan skriva här att det fanns en svartsjuk Ex-fru med i bilden som hatade mig som pesten.
    Saker är aldrig så enkla som de beskrivs från början!
    kram
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-12 21:56:08 följande:
    Good. :) Ja, kommer ihåg att lilla syster " hade cancer " när hon var 5 år gammal och skulle absolut ha sova hos mig för det botade henne.
    Cancer är allvarliga saker...
    {#lang_emotions_sunny}                                      {#lang_emotions_sunny}
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:58:17 följande:
    Idag var det Ratchet and Clank (tror det stavas så )som gällde..
    Vad är det för typ av spel? Skjuta, klura, pedagogiskt....?
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:00:46 följande:
    Så länge du mår bra så är jag nöjd, känner du att det räcker att berätta det som du har berättat för att få hans stöd så är det jättebra.
    Håller med!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:56:50 följande:
    Min son kom uppspringandes och han lät som om han höll på att dö, men så fick han ett plåster så var allt bra igen. :DHan hade råkat skada ett nagelband.
    *känner igen*
    *skratt*
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:01:43 följande:
    Är såå trött så det finns inte.. skulle kunna lägga mig nu om det vara så. Tyvärr så har inte sonen somnat än så jag får vänta ett tag till.
    jag har haft en tuff vecka, men rolig, så jag kommer nog snart att lägga mig, jag med.
    Vår lille ligger i sängen och väntar på att jag ska komma och sova med honom.... "det är så mysigt, mamma"

Jag har lovat att lägga mig snart....
  • Midka

Kära vänner.... dags för mig att gå till sängs.
    Love you all........

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Tråddödare forts....