• Midka

Tråddödare forts....

Kära vänner!
    Nu slog sömnen ner i mina ögon och jag har svårt att få bort den jäkeln. Dessutom har jag mycket jobb imorgon till skillnad från vissa som pluggar.... {#lang_emotions_laughing}

Ta hand om er!

{#lang_emotions_heart}

• Midka
    upyours skrev 2010-02-12 18:14:26 följande:
    Hahah! Det finns inga måsten här i livet.
    Ett "måste" kommer ingen ifrån.... döden....
  • Midka

Hej tråden!
    jag och mannen har dlet en flaska vin och en jag har dessutom tagit en vindrink så..... mmmmm fredag!!!
    Har ni det bra?
    Velan: har du hämtat  dig från igår? Det gick ganska hett till...

• Midka
    Roses skrev 2010-02-12 21:17:10 följande:
    Hej tjejerÄr hemma hos mamma ikväll, lilla syster ville gå ut med sin pojkvän så jag är här till imorgon bitti.
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har du pratat med mannen? ohc har du lyssnat på din mor!????

Jag har ju itne med det att göra egentligen... Lyssnad epå Takida idag och tänket på dig! Kram!!!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-12 21:18:17 följande:
    Nästan...fniss, ganska rolig film
    Vilken film...?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-02-12 21:24:12 följande:
    Det regnar köttbullar (filmens namn..)
    Hmmm, har den hemma men har inte kollat den än.
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-12 21:29:52 följande:
    Tack tjejer för igår kväll. Även om ni inte vet hela historian så var ni ändå till stort hjälp. När jag loggade ut och gick till maken så var han jätteorolig och ville veta om det hade hänt nåt allvarligt. Han hade fantiserat ihop att jag är gravid och beter mig som jag gör för att jag är rädd att han inte vill ha fler barn....Karln...Ibland har han för livlig fantasi. Han sa gång på gång " Men det gör inget om du är gravid så kan vi klara av det. Jag lovar att jag ska fixa hjälp till dig " Jag visste inte om jag ville slå honom eller vad jag ville göra med honom. Till slut sa jag bestämt att han ska hålla tyst och bara lyssna. När jag började berätta vad som hade hänt och detaljerna han inte visste om ( Dock lät jag bli att berätta om missfall-historian. Han skulle aldrig hantera det. )Jag berättade vilka som har gett mig skulden för mammas tillstånd och allt jag har känt från förra året. Han satt helt lamslagen och bara lyssnade. När jag var klar så frågade han bara " Är du klar? " När jag nickade så kramade han bara om mig och lät mig gråta som ett barn. Han sa ingenting när vi la oss heller. Imorse när jag skulle göra mig klar och gå så kom han ut till mig och sa att han ville följa med och se vart jag går så han följde mig till sjön och till min lilla Hallon-buske där Arezo har sin plats. Han var med mig hela dan....Det kändes faktisk skönt och ha honom med mig men samtidigt konstig att dela det med honom. När han körde mig till mamma så hade jag redan inatt bestämt mig att säga nåt till mamma. Har velat säga det till henne i flera år men det har aldrig blivit av. När jag hade lagt henne så sa jag till henne att jag ville säga nåt till henne. Det jag alltid velat säga......Förlåt för allt............hon fick tårar i ögonen sen kramade hon mig......................
    Woho!!!  {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
    Du är bäst!!!!
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Tråddödare forts....