Utredning efter upprepade missfall osv... Del13
Hittat hit. ![]()
Hittat hit. ![]()
I "andra" mftråden är vi några som tänkte dra ihop en fika den 4 jan och hoppas att fler härifrån har lust att haka på. Några glada göteborgare?
Göteborgsfika den 4/1!
Bettan
icka
Grattis, Sparken. ![]()
God Jul, allihop.

Påminner alla göteborgare om fikan den 4/1, skriv upp er omedelbums!
Göteborgsfika den 4/1!
Bettan
icka
TT: Skickar en kram här med. *kram*
irma: Härligt att semestern blev så lyckad. Trots kylan.
Just nu hänger visst fikan på lösa bolliner pga av dålig uppslutning, men vi får se om icka är på ändå nu när du kom med. ![]()
irma och icka: Skall vi ses vid Kopparmärra kl: 13:00? Jag inboxar mitt mobilnummer, just in case.
Ingen mer som är sugen på fika i Gbg?
feia: Hu, vad jobbigt med ständigt skrämselhicka. Hoppas verkligen att det inte finns anledning till oro. Nu skall det ju bli lite ordning ju. .-)
MB: Hej, vännen. Hur är läget med dig?
Bling: Verkligen synd.
Men vad roligt att höra att läkaren är så med på noterna!
Å nu får vi hoppas att det skall göra susen. När åker ni till England?
Bling: Vad spännande!
Nä, här går det inte alls. Vi försöker igen, men det vill sig inte. Och allt känns rejält tungt och trist just nu. Försöker mest tuffa på och inte tänka för mycket; stannar jag upp så kommer funderingarna ikapp och då mår jag skit. Fy fan för det här. ![]()
Bling: Får innohep från ÄL numera, men det är också allt. Från SU får jag inget stöd alls. Nätt och jämt att de velat följa upp med skkprover. Nu sist låg TSH äntligen under 2,0 och nu verkar läkaren mena att det inte behövs fler prover. Jag vet inte vad jag skalll tänka om dem och deras sanslösa inkompetens längre. Och vet inte vart jag skall vända mig heller. Orkar inte ta tag i något längre...
Självmedicinerar med ASA från ÄL och tar extra E-vitamin och folsyra (förutom alla andra vitaminer). Kommer självmedicinera med prednisolon (som jag fått tag på via underbara människor på fl) från plus. Om det nu någonsin blir plus igen....
Tack för tummarna! ![]()