Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
vet inte hur man lägger in bilder, men det ligger bilder på dagens shopping i galleriet!
Vad mycket fint du hittat
Är det ngn som hittar rea (gärna 1/2 rea ) på varma vinteroveraller i stl.74 i Stockholm får ni gärna hojta!
Jag hittade absolut INGENTING på rean igår på Kappahl.. SÅ trista kläder, det lilla som fanns..o då var jag ändå på plats ganska snart efter att sms:et kom.. ska spana in andra Kappahl idag tror jag... behöver lite kläder att ha i extraklädeslådan på dagis etc, o då är ju halva reapriset väldans nice...
Någon som vet när lindex börjar sin halv rea priset? Kan tipsa om att jag fyndade MASSOR av strumpor (3-pack) för 9 (!) kronor på lindex häromdagen.
jag frågade igår, men dom vet ju inte... får veta dagen innan, när jag sa att Kappahl börjat idag (igår) sa hon att -då börjar väl vi med snart! hehe! jag väntar... tänkte ta en sväng med vagnen sen!
var på åhlens igår, fanns MYCKET kva i nordstan göteborg, men väntar nu.