• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • h80

Kommer precis tillbaka från kappahl, fyndade rätt mycket tycker jag.....kul med halva reapriset.

• Jenny90

Är det bara medlemmar som har halva reapriset på kappahl eller gäller det alla?

• h80
    Jenny90 skrev 2010-01-11 18:22:51 följande:
    det börjar för alla på torsdag
  • April Mamma
    Jenny90 skrev 2010-01-11 18:22:51 följande:
    Man kan anmäla sitt mobnr så får man dessa braiga sms =) Samt andra rabatter tror jag..
  • Jenny90
    April Mamma skrev 2010-01-11 18:56:39 följande:
    Man kan anmäla sitt mobnr så får man dessa braiga sms =) Samt andra rabatter tror jag..
    Jaha, vad bra då ska jag öra det! Tack för tipset =)
  • star67

nogån av er som har handlat idag från kappahl kan tipsa mig om något bra{#lang_emotions_laughing} i stl 80 eller 86 till pojke. 92 - 98 till tjej eller något till mig om det finns blid bli bättre.?? ska imorgon kolla lite snabb på en butik. jag kan tipsa er om strump byxor och strumpor till dam från 15 kr. och trosor till barn 4 p för 24 kr och stor halsband för 24 kr {#lang_emotions_smile} 

• TeDrickaren
    passau skrev 2010-01-11 16:04:10 följande:
    bor i UddevallA, var på torp...
    Sorry, fick för mig att du bodde i göteborg {#lang_emotions_embarassed}

Ska iväg en sväng imorgon, får se hur mycket man orkar då jag har twinsen med mig
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • anette 81

vill se bilder på era fynd

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Lejån

Shoppade lite på kappahl i kväll. Två velourkjolar till tjejen, en lila och en rosa för hon kunde inte välja. Sedan blev det en rutig kjol i rött/vitt/svart, perfekt till nästa jul. En pyjamas till henne och en pyjamas till lillebror, turkosa velourbyxor till lillebror att växa i och tre par sockar till honom.

Och så lite underkläder till mig.

Funderar på att ta en ny shoppingtur på lunchen imorgon och se om jag hittar ngt annat roligt, men då är nog allt slut.

längtar efter sommar & sol
  • passau
    TeDrickaren skrev 2010-01-11 19:47:48 följande:
    Sorry, fick för mig att du bodde i göteborg Ska iväg en sväng imorgon, får se hur mycket man orkar då jag har twinsen med mig
    ingen orsak! så länge d e bästkusten
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden Halva reapriset!!!