Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Kommer precis tillbaka från kappahl, fyndade rätt mycket tycker jag.....kul med halva reapriset.
Är det bara medlemmar som har halva reapriset på kappahl eller gäller det alla?
nogån av er som har handlat idag från kappahl kan tipsa mig om något bra i stl 80 eller 86 till pojke. 92 - 98 till tjej eller något till mig om det finns blid bli bättre.?? ska imorgon kolla lite snabb på en butik. jag kan tipsa er om strump byxor och strumpor till dam från 15 kr. och trosor till barn 4 p för 24 kr och stor halsband för 24 kr
vill se bilder på era fynd
Shoppade lite på kappahl i kväll. Två velourkjolar till tjejen, en lila och en rosa för hon kunde inte välja. Sedan blev det en rutig kjol i rött/vitt/svart, perfekt till nästa jul. En pyjamas till henne och en pyjamas till lillebror, turkosa velourbyxor till lillebror att växa i och tre par sockar till honom.
Och så lite underkläder till mig.
Funderar på att ta en ny shoppingtur på lunchen imorgon och se om jag hittar ngt annat roligt, men då är nog allt slut.