• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Hallonmuffins

Cubus hade jättemycket fint till bebisar/barn på rean, men väntar tills det är rea på rean :) Någon som vet när den kan tänkas börja?

• Xgirl83

Åh, kanske man får ta en titt på Cubus också då. Min mamma var just här och sa att hon gärna vill träna på att natta dottern nån kväll nästa vecka (inför bebis ankomst då hon ska vara barnvakt åt dottern), så då kanske jag och sambon tar en liten mystur till ett köpcentrum.

• charmmiss
    pajas01 skrev 2010-01-12 16:59:24 följande:
    shoppade skor å lite annat smått å gott till pojken på stadium som hade rea.. och börjat med sin rea på rea... hittade mer kläder till mig på rea rean.. men ett par schyssta vårskor till honom för 120 kr
    åh har de börjat med halvarea på stadium, fanns fina skaljackor som jag ville ha till tjejerna.
  • Lejån

Har också shoppat skor till lilleman på Stadium idag, ett par supercoola svarta "basketkängor" med cerisea skosnören och ett par joggingskor. De senare för "hela" 39 kr.

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    charmmiss skrev 2010-01-12 18:54:20 följande:
    åh har de börjat med halvarea på stadium, fanns fina skaljackor som jag ville ha till tjejerna.
    Dock inte på allt... Där jag var så var det rätt begränsat vad som var halva rea på.
  • solstraalen

beställde just de gåra setet för flickor, i wct eller vad de e, till tjejen =) Hoppas det passar, har ingen aning om hur strl är.

Tog 116 till min 105cmare =)

Pojke 10, flicka 4, pojke 2.
  • sagogryn

Någon som vet om det är rea på leksaker någonstans?

• charmmiss
    Lejån skrev 2010-01-12 19:05:25 följande:
    Dock inte på allt... Där jag var så var det rätt begränsat vad som var halva rea på.
    ok, bara utvalda varor som de brukar ha vill säga
  • Lejån
    charmmiss skrev 2010-01-12 19:32:05 följande:
    ok, bara utvalda varor som de brukar ha vill säga
    Precis, trista läskiga wct-byxor och sånt var det.
  • star67

någon vet var har cubus flytata som var på stan på jönköping?? eller kanske den är inte kvar länge jag gillar deras kläder.

Svar på tråden Halva reapriset!!!