Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Cubus hade jättemycket fint till bebisar/barn på rean, men väntar tills det är rea på rean :) Någon som vet när den kan tänkas börja?
Åh, kanske man får ta en titt på Cubus också då. Min mamma var just här och sa att hon gärna vill träna på att natta dottern nån kväll nästa vecka (inför bebis ankomst då hon ska vara barnvakt åt dottern), så då kanske jag och sambon tar en liten mystur till ett köpcentrum.
Har också shoppat skor till lilleman på Stadium idag, ett par supercoola svarta "basketkängor" med cerisea skosnören och ett par joggingskor. De senare för "hela" 39 kr.
beställde just de gåra setet för flickor, i wct eller vad de e, till tjejen =) Hoppas det passar, har ingen aning om hur strl är.
Tog 116 till min 105cmare =)
Någon som vet om det är rea på leksaker någonstans?
någon vet var har cubus flytata som var på stan på jönköping?? eller kanske den är inte kvar länge jag gillar deras kläder.