• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • goabarn77

Jag tycker inte heller rean är så mycket att ha men hittade fyra par byxor i stl 86 på HM för 50 kronor styck. =)

• solstraalen

Åh jag köpte för kanske 2 veckor sen byxor på flickavdelning, lilarutiga för bara 50kr. Önskar jag hade köpt de grå oxå :-/

*Anton 9½, Saga 3½ och Josef nästan 2*
  • Xgirl83

Vilken otur alla verkar ha som inte hittar nåt på rean. Fast det beror ju på vad man gillar och är ute efter förstås. Jag var på Lindex idag och där fanns Bamsetunikor med leggings och mycket annat, så jag hoppas nåt finns kvar när det blir "ta 2 betala för 1" på rean. Har varit i två olika Lindex-butiker och varit positivt överraskad i båda.

• Lejån

Shoppade på Lindex idag, vågade inte vänta tills halva rean när jag äntligen hittade vad jag letade efter, stjärn-jeansen med muddar i rätt färg och storlek. *glad*

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-01-09 22:28:58 följande:
    Lejån, vad fick du ge?  149?
    Yes. Sved lite men jag har ju velat ha dem så länge så jag blundade. Kunde inte gärna vänta heller eftersom jag hittade dem i din del av världen.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Halva reapriset!!!