Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
suveränt april mamma tack :))
Jag tycker inte heller rean är så mycket att ha men hittade fyra par byxor i stl 86 på HM för 50 kronor styck. =)
Åh jag köpte för kanske 2 veckor sen byxor på flickavdelning, lilarutiga för bara 50kr. Önskar jag hade köpt de grå oxå :-/
vi köpte samma men gröna...
jag tänkte ta en sväng och hoppas på det bästa på onsdag, men man vet ju inte...
Jag pratade givetvis om HM =)
Vilken otur alla verkar ha som inte hittar nåt på rean. Fast det beror ju på vad man gillar och är ute efter förstås. Jag var på Lindex idag och där fanns Bamsetunikor med leggings och mycket annat, så jag hoppas nåt finns kvar när det blir "ta 2 betala för 1" på rean. Har varit i två olika Lindex-butiker och varit positivt överraskad i båda.
Shoppade på Lindex idag, vågade inte vänta tills halva rean när jag äntligen hittade vad jag letade efter, stjärn-jeansen med muddar i rätt färg och storlek. *glad*
Lejån, vad fick du ge? 149?