Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
visst brukar även lindex club erbjuda sina medlemmar halva reapriset några dagar före alla andra. man brukar väl få ett sms då?
Japp, så brukar det vara. Men man kanske bara får veta det om man får deras SMS?
Det datumet jag skrev att ½ reapriset började förra året, det var bara för medlemmar från det datumet och ca 3 dagar framåt.
är det dags att man fynda vinter jackor till nästa höst eller ska man vänta lite till i början i vår??? någon har tips på vinter jackor och overall i stl 92?? han är nu 10 månader ska man köpa 92 eller 86 tycker ni??
så har man shoppat lite då ord pris: 2537:- (med reservation för några 50-öringar jag inte orkade räkna med och jag betalade 873.50:- känns som en rabatt
vi hade 86/92 förra året när S var 2 i feb.
Vi har stl 86/92 nu till killen som blir 2 år i mars men vinteroverallen har han 80 i, från POP. Den hade han förra vintern också.