• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • ia25

På lindex webb-sida står det att nu är det tag 2 betala för 1 på rean. Gäller det i affärerna oxå? nån som vet?

• Terppa
    star67 skrev 2010-01-11 19:39:33 följande:
    nogån av er som har handlat idag från kappahl kan tipsa mig om något bra i stl 80 eller 86 till pojke. 92 - 98 till tjej eller något till mig om det finns blid bli bättre.?? ska imorgon kolla lite snabb på en butik. jag kan tipsa er om strump byxor och strumpor till dam från 15 kr. och trosor till barn 4 p för 24 kr och stor halsband för 24 kr  
    jag shoppade loss igår i den sizen till grabben min på kappahl! 86/92 då, fanns bland annat jättesöta "gubb-byxor" i smårutigt varmt tyg för 50kr, köpte mörkblå jeans som väl egentligen var tjejbyxor (ett par strass-stenar på bakfickorna men who cares??) för 75, turkosa plyschbrallor för 40kr och långärmade ttröjor har de ju i massor, köpte med smurfar på, och en turkos med gult mönster av små noter etc etc, 50kr plagget. Hoppas du hittar nåt snyggt idag!
  • star67

Terppa:
    Tyvärr jag kunde inte åka idag. därför blivit lite arg idag{#lang_emotions_yell}. hoppas att hitta något imorgon.

• Wailea
    AochJsMamma skrev 2010-01-12 07:56:37 följande:
    Jag hittade absolut INGENTING på rean igår på Kappahl.. SÅ trista kläder, det lilla som fanns..o då var jag ändå på plats ganska snart efter att sms:et kom.. ska spana in andra Kappahl idag tror jag... behöver lite kläder att ha i extraklädeslådan på dagis etc, o då är ju halva reapriset väldans nice...
    Inte jag heller så utplockat fanns inte ett plagg jag ville köpa
  • Finesse

Jag har varit på alla 3 kappahl som finns i umeå och är det nån som bor där så kan jag säga att ersboda hade bäst.. dom andra var lite blaha.. men jag köpte ändå inte så mkt.. bara en kjol, en t-shirt å en pyjamas..

Ebba 071228
  • pajas01

shoppade skor å lite annat smått å gott till pojken på stadium som hade rea.. och börjat med sin rea på rea... hittade mer kläder till mig på rea rean.. men ett par schyssta vårskor till honom för 120 kr

Svar på tråden Halva reapriset!!!