• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Xgirl83
    Diddi Puff skrev 2010-01-10 11:49:22 följande:
    Här har jag fyndat jättefina kläder till kanonpriser www.kido.se
    Bra tips!!

Jag tror att även Lindex börjar sin halva reapriset runt 20-22 januari för de började den 21 januari förra året.
  • Knubbe12
    Lejån skrev 2010-01-09 22:17:00 följande:
    Shoppade på Lindex idag, vågade inte vänta tills halva rean när jag äntligen hittade vad jag letade efter, stjärn-jeansen med muddar i rätt färg och storlek. *glad*
    Var oxå tvungen att slå till på dessa! {#lang_emotions_wink} Tycker dock att de är extremt små i storleken; till min dotter som brukar ha 110 köpte jag 122 och till sonen på 4 månader (som drar 74 annars...) köpte jag 86. De passade precis på båda...
  • Lejån

Ja de är himla små... Jag tog 98 till min som drar 86, och de funkar. De är liiite stora men om man viker upp muddarna nedtill så funkar de. Köpte 122:or tidigare på halva reapriset förra omgången, men de var på tok för stora till min tjej som har 104 så de fick åka tillbaka. Kändes lite länge att spara dem, men borde kanske ha gjort det.

längtar efter sommar & sol
  • Knubbe12

Inte riktigt halva reapriset {#lang_emotions_wink}, men på Pixiekids har de 50-70% i webshopen. Riktigt snygga kläder från bl.a Duns, Louie Louis mfl.

• passau

ingen som känner någon som jobbar på Coop?
    gillar deras skorea på halva! brukar köpa kavat, sommarskorna tror jag blev 125:-/par vinterstövlar lite mer men sååå bra! tipsa gärna!

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • TeDrickaren

Halva reapriset på kapphal för medlemmar från idag, på torsdag börjar redan för alla andra

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • AnkiFalun

Fick just ett sms från kappahl, dom som har sms tjänsten får halva rea priset from idag, för övriga börja halva rea priset på torsdag :))

• TeDrickaren
    passau skrev 2010-01-11 09:40:28 följande:
    ingen som känner någon som jobbar på Coop?gillar deras skorea på halva! brukar köpa kavat, sommarskorna tror jag blev 125:-/par vinterstövlar lite mer men sååå bra! tipsa gärna!
    Gillar också skorna på coop, köpte vinterskor förra året och de har varit super!!!
    Var där förra veckan halva priset var det då.
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Upptagen
    April Mamma skrev 2010-01-10 20:29:34 följande:
    KOLLA HIT Åhlens börjar sin halva rea den 22/1 =)
    Åhh, najs! Har personalrabatt på Åhléns så det kommer bli snorbilligt.
    AnkiFalun skrev 2010-01-11 10:52:48 följande:
    Fick just ett sms från kappahl, dom som har sms tjänsten får halva rea priset from idag, för övriga börja halva rea priset på torsdag :))
    Hihi, skulle precis skriva in det här.
Svar på tråden Halva reapriset!!!