Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
undrar hur dom tänker ang att kupongen går ut den 15... eller är det rea för alla från 16 och för medlemmar innan? *spekulerar*
Ja de är himla små... Jag tog 98 till min som drar 86, och de funkar. De är liiite stora men om man viker upp muddarna nedtill så funkar de. Köpte 122:or tidigare på halva reapriset förra omgången, men de var på tok för stora till min tjej som har 104 så de fick åka tillbaka. Kändes lite länge att spara dem, men borde kanske ha gjort det.
Inte riktigt halva reapriset , men på Pixiekids har de 50-70% i webshopen. Riktigt snygga kläder från bl.a Duns, Louie Louis mfl.
ingen som känner någon som jobbar på Coop?
gillar deras skorea på halva! brukar köpa kavat, sommarskorna tror jag blev 125:-/par vinterstövlar lite mer men sååå bra! tipsa gärna!
Halva reapriset på kapphal för medlemmar från idag, på torsdag börjar redan för alla andra
Fick just ett sms från kappahl, dom som har sms tjänsten får halva rea priset from idag, för övriga börja halva rea priset på torsdag :))