Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Kan tillägga att dottern använder stl 80/86 på övriga kläder från Lindex. Hon väger ca 10 kg.
Ett tips är att be bvc skriva ut tillväxtkurvan för barnet... Då kan man gissa vilken stl som kan gälla ifall barnet håller sig till sin kurva på ett ungefär!
Gjorde vi förra året och lyckades väl med vinterjackan som gossen har nu! :)
Min son är nog ca 83-84cm/14 kg nu och hans pop vinterjacka är stl 80. Den börjar bli lite liten om man ska ha tjocktröja/fleece under. Hade också hört att pop ska vara stora i storleken men nästa gång chansar vi nog på den större storleken för säkerhetsskull. Är ju bättre att barnen kan ha lite kläder under och inte frysa.
Enligt kurvan så kommer gossen att vara ca 94 cm november nästa år, då kanske 98 är en bra stl? Eller vad är stl efter det? Äh, är ju inte enkelt detta här... Man vill ju FYNDA! :D
Var en sväng till Kappahl i Vällingby (sthlm) men det fanns inte mycket att ha dessvärre, köpte två par byxor,två par tröjor, en hoodjacka till sonen på 6 mån.
Hittade inget till sonen på snart 5 år.
Samt lite underkläder till mig, halva reapriset rockar =)
Men om man har en Tjej/tjejer så kan man som vanligt shoppa massor....
Hittade dock en hel del kläder på POP som jag köpte, inte allt på rea...men några plagg var på rea.
Var till Kapp Ahl inne i Uppsala och där var det ordentligt urplockat. En fleccejacka och sockor till sonen blev det dock.