• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Finesse
    zasata skrev 2010-01-17 11:12:38 följande:
    han e 4a mån.
    ok.. ica maxi har bra bebismössor.. dom var på ½ priset i umeå iaf.. min dotter har fortfarande sin och hon fryser inte ens trots det är -20 grader ibland då vi varit ute.
    Ebba 071228
  • Love5

Ica Maxi närmast mig (vid Arlandastad i Märsta) har jätterea på klädsidan, fyndade igår en tunnare vinteroverall i stl 86 till nästa höst/vinter för 69 kr, ska vara vind- och vattentät (ord pris 299 kr) samt vinterjacka- och byxa (i set) i stl 86/92 för 99 kr, även den vind- och vattentät (ord pris 349kr). Vet ej om detta gäller alla Maxibutiker. I Häggvik (på Ica Maxi) hade de en hel massa billiga leksaker när jag var där i fredags.

• Love5

Glömde tipsa om rean på skoavdelningen (på Maxi vid Arlandastad) :), en massa jätte billiga skor, både "märkesskor" och mer okända märken, t ex Pax gympaskor för 49 kr (ord pris 349 kr)

• passau

då gör vi oss redo för ännu en vecka med vässade armbågar

sammanfattning av vad vi tror...
    lindex t2b1 börjar i mitten av veckan...
    åhlens börjar 22/1

min förhoppning är att lindex börjar måndag men tisdag är nog mer relevant.
    i Coops rea står som vanligt bara rean förtsätter... så jag hoppas på halva rean på torsdag när dom brukar ha nytt reklamblad...

men detta är bara mina egna funderingar

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Alexi

Vad är det för märken på kläderna? Typ Icas egna eller finns det några kända märken?

Love5 skrev 2010-01-17 15:00:18 följande:
    Ica Maxi närmast mig (vid Arlandastad i Märsta) har jätterea på klädsidan, fyndade igår en tunnare vinteroverall i stl 86 till nästa höst/vinter för 69 kr, ska vara vind- och vattentät (ord pris 299 kr) samt vinterjacka- och byxa (i set) i stl 86/92 för 99 kr, även den vind- och vattentät (ord pris 349kr). Vet ej om detta gäller alla Maxibutiker. I Häggvik (på Ica Maxi) hade de en hel massa billiga leksaker när jag var där i fredags.
  • Xgirl83
    passau skrev 2010-01-17 16:36:30 följande:
    då gör vi oss redo för ännu en vecka med vässade armbågar sammanfattning av vad vi tror... lindex t2b1 börjar i mitten av veckan... åhlens börjar 22/1 min förhoppning är att lindex börjar måndag men tisdag är nog mer relevant. i Coops rea står som vanligt bara rean förtsätter... så jag hoppas på halva rean på torsdag när dom brukar ha nytt reklamblad... men detta är bara mina egna funderingar
    Jag tror att det kan bli halva reapriset direkt nu på tisdag-onsdag på Lindex. För jag läset ju i gamla Lindex-tråden från januari förra året och där var det ingen som nämnde t2b1 utan halva reapriset verkade börja direkt då, och då började det onsdag 21 januari.

Så om jag får gissa så tror jag på ½ reapriset på Lindex start på onsdag för medlemmar. Men jag hoppas verkligen på tisdag då jag ska till en Lindex-butik som jag inte har möjlighet att gå till senare under rean.
Svar på tråden Halva reapriset!!!