• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • AochJsMamma
    solstraalen skrev 2010-01-18 11:19:35 följande:
    Här gick man å vänta i flera år på att få cubus i uppsala, så kommer dom, men ingen barnavdelning! *gah* Snacka om besvikelse.
    vart har de öppnat??
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • solstraalen

cubus finns inne i stan, på gågatan.. där Duka låg förrut. Mittemot MAX.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2.
  • AochJsMamma

jaha! Så Duka har lagt ner?? Hmm..hänt en del sen jag flyttade då...*blir lite nostalgisk*

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Mandarin

ICA MAXI har också halva reapriset på klädder och skor nu

• ia25
    passau skrev 2010-01-18 11:36:33 följande:
    behövde man ngt lapp eller annat eller är det för alla? *funderar på att åka rätt långt*
    Om du menar Cubus så stod det inte nåt om nån lapp.
    På deras hemsida står det oxå om rean
    cubus.com/sv/
  • Snorky

Åhlens i Örebro har halva reapriset på kläder och skor. Jag var där idag och shoppade... fanns typ inget till barn, men köpte lite åt mig själv

Sen var jag på cubus som hade halva priset på halva priset

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    ia25 skrev 2010-01-18 11:00:42 följande:
    När jag läser närmare står detAlla reavaror ½ priset av ½ priset. Det låter ju ännu bättre. Synd bara att Cubus i Uppsala inte har barnkläder
    tyvärr var det inte så bra, för mkt var redan sänkt under halva priset, så då fick man ju inte halva reapriset Men, men... 75% rabatt kanske man ska vara nöjd med
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden Halva reapriset!!!