• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • sarahl

jättefint, INGET av det fanns på snurrorna i våran stad.
    jag hittade en amningsbh
    mjukisar till förlossningen
    en kofta och ett linne

• Klassikern

Stina O: Vilka fina och roliga kläder! De fanns inte kvar i min butik... Inte ett Bamse eller Muminplagg fanns kvar.

Men jag shoppade loss för 1000 kr till barnen iaf. Det blev 4 st julklänningar inför kommande jular, 2 överdragsbyxor till lillan, lite långärmade t-shirts, diadem, hopprep (!!), gymnastikkläder, långkalsonger, trosor mm mm. 2 sprängfyllda kassar blev det.

• Stina0
    Klassikern skrev 2010-01-19 13:22:26 följande:
    Stina O: Vilka fina och roliga kläder! De fanns inte kvar i min butik... Inte ett Bamse eller Muminplagg fanns kvar. Men jag shoppade loss för 1000 kr till barnen iaf. Det blev 4 st julklänningar inför kommande jular, 2 överdragsbyxor till lillan, lite långärmade t-shirts, diadem, hopprep (!!), gymnastikkläder, långkalsonger, trosor mm mm. 2 sprängfyllda kassar blev det.
    Blev två tokfulla påsar här med!! Fick t.o.m. låna butikspersonalens klädställning och sortera upp allt!! {#lang_emotions_wink} Tur det var lite folk i butiken...
  • Monster tjejen

Jag är också precis hemkommen från Lindex, jag va på Allum här i göteborg som är en "liten" lindex. Det fanns inte så mycket för stora barn utan mer för bebisar, men jag hittade en jacka och en klänning och en topp till stora tjejen, sedan lite bebiskläder till brorsans lilla flicka och så en skjorta till syrrans pojk.
    Det skulle ha gått på stra över 500:- men så har jag 30%på det . Så det blev strax över 300.
    Summasummarum så är  kläder värda strax över tusenlappen :) men jag betalade lite över 300.

Ett hett tips om ni bor i en större stad. Gå till en stor Lindex, dom har ofta mycket mer kläder på rean! Pga av att dom beställer in mer kläder till butik.

• pepparkaka året om

Nu känner jag mig lite snurrig, fick för mig att det var något som började imorgon. Men jag kanske blandar ihop det med att lindex började t2b1 idag? Snälla hjälp en gravid förvirrad människa!

• solstraalen

Hoppas lindex inne i uppsala har bra rea så de finns nått kvar åt mig imorrn. =) Eller ja, åt barnen :)

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • Finesse

Lindex, totalt 190:- (fullt pris 600

Kappahl, totalt 125:- (fullt pris 420
    Ebba 071228
Svar på tråden Halva reapriset!!!