Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
H&M skickade en kupong till mig med ytterligare 20% på reapriset idag. Fast dom har bara haft skit här i de tre butiker jag varit i.
Vill oxå veta????Inte kul att ge sig ut om det inte har börjat:)
Inte halva priset, men 10% rabatt på vissa hudvårdsprodukter på www.badlust.se, tror att det framför är på ett märke som heter Kustie.
Har också hört att det är ta 2 betala för 1 på Lindex fr o m idag, vad jag förstår en Lindexanställd som tipsat om det i ett annat forum.
var där igår, var inget då bara på mössor också, cubus hade ju halva halva. men inte på alls mkt. Hade plcokat på mig en fin hög först, sen hörde jag folk prata om det, ocj då var inte mkt kvar som var halva halva, och inget blev det för orkade inte stå i kön.
det ÄR ta 2 betala för 1 på Lindex.. iaf i Umeå
jag var där imorse.. men hittade inte så mkt.. fanns en massa men inget som föll mig i smaken.. handlade för 190:- (skulle kostat 600
japp är 2 för 1 i alla butiker, fick jag till svar när jag mailade lindex