Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Tänkte tipsa om Maxi, men såg att det redan var gjort.
Shoppade en tröja åt tjejen idag för 12 kr, det är lagom det! Hon fick också ett par hello kitty "fin-stövlar" för 87 kr, ord pris 399 så det var ju helt Ok det med.
Idag tror jag att jag kommer att vara bästa mamman i hela världen.
Du som ringde till Lindex, vet du om man måste vänta in något sms för att få handla på t2b1 eller om det startar för alla kl 10?
Lindex här i stan (mindre stad) hade ta2 bet1 på rean i början av förra veckan! När jag var dit i fredags var det borttaget, surt tyckte jag då som trodde jag missat allt, men nu läser jag att det ska vara imorgon?!!? undrar hur lindex här gör då, kör igen??
På Kapp-ahl i Täby hade de halva priset på reapriset, de hade förlängt det för sms-kunder. Dock fanns det nästan inga kläder kvar...
Cubus på 421 hade halva reapriset på vissa varor på baby och vissa på barn.på barn fanns velour- och swettisdressar i olika färger- dock mest tjejigt och börjar på storlek 86.
Hade tänkt köpa men ville haft storlek 80...
Och inne på lindex så tycker jag det som fanns på rean var riktigt dåligt, någon som vet om de lägger fram mer på rean eller är det allt som blir?