• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • USB

Såg att Lindex internetbutik tagit bort slutrean idag och kör bara outlet. Kanske är det nåt på gång i butikerna.....

• AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-01-18 14:25:23 följande:
    Åhlens i Örebro har halva reapriset på kläder och skor. Jag var där idag och shoppade... fanns typ inget till barn, men köpte lite åt mig självSen var jag på cubus som hade halva priset på halva priset
    här i GBG har det inte börjat än så det verkar som om det skiljer mellan olika städer..ringde precis
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • TeDrickaren
    AochJsMamma skrev 2010-01-18 15:09:13 följande:
    här i GBG har det inte börjat än så det verkar som om det skiljer mellan olika städer..ringde precis
    Bra att du ringde....behöver inte jag ge mig iväg ännu
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • AochJsMamma
    TeDrickaren skrev 2010-01-18 15:11:11 följande:
    Bra att du ringde....behöver inte jag ge mig iväg ännu
    precis min tanke! Så seeg i detta gråa trista väder...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • TeDrickaren

Verkar som lindex börjat rean i affärer i göteborg... enligt lindex tråden. Inte fått något sms...

• TeDrickaren

Kanske skulle ringa och fråga......

• Love5

Är ni intressedade av att veta att även Twilfit har halva rea priset nu? :) Fick mail om det idag, gäller till den 24/1.

• USB

Ringde just Lindex och hon kollade i datorn och de hade precis fått ett meddelande att t2b1 börjar imorgon kl 10!

• Pixxi
    USB skrev 2010-01-18 15:32:36 följande:
    Ringde just Lindex och hon kollade i datorn och de hade precis fått ett meddelande att t2b1 börjar imorgon kl 10!
    Typiskt.. jag som var där idag.. men å andra sidan hade de bara 1grej jag kunde tänka mig o köpa o den har jag redan Inte tar de fram nya saker när det är 2för1?
  • Moonlight83

Cubus i Linköping har börjat med halva reapriset på dam,herr och barn.Dock bara vissa utvalda kläder.

Svar på tråden Halva reapriset!!!